Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Po zadaniu obrażeń nie tracimy punktów kamizelki


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 13.12.2013 22:55

Witam, mam takie pytanko powiedzcie mi czemu nie tracimy punktów kamizelki po zadaniu obrażeń? Poniżej załączam przykładowy kod:

 

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_damage");
    RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "player_attack");
}
public player_damage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
    return ObrazeniaGracza(id, attacker, damage, damagebits, true);

public player_attack(id, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits)
    return ObrazeniaGracza(id, attacker);    

ObrazeniaGracza(this, idattacker, Float:damage=0.0, damagebits=0, bool:obrazenia=false)
{
    if(!is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || this == idattacker)
        return HAM_IGNORED
                
    if(obrazenia) {    
        
        if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET)
                SetHamParamFloat(4, damage*0.5);
    }
    return HAM_IGNORED
}

 

Co miał bym dodać żeby kamizelka redukowała obrażenia


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#2 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 13.12.2013 23:00

Ustaw na PreThink moze jakis :D

cs_set_user_armor(index, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)

 i tyle ;) 


  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1172 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1702 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2343 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#3 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 13.12.2013 23:01

W odrodzeniu gracza mam ustawione ^^ Chyba że ci o coś innego chodzi, jak byś mógł wytłumaczyć :)


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#4 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 13.12.2013 23:15

Sorry, źle zrozumiałem myślalałem ze chcesz na stałe kamizelke ;P

i mi sie wydaje ze cos to z SetHamParamFloat 

a spróbuj wykonać z 
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, float(hp), 1);
 


  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1172 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1702 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2343 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#5 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 13.12.2013 23:22

Dokładnie, popatrz do kodu i podeślij próbkę :)


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#6 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 14.12.2013 10:30

Wywołanie Ham_TakeDamage w evencie Ham_TakeDamage? Ktoś tu się prosi o problemy. Tak się nie robi, chyba że chcesz zadać zupełnie inne obrażenia, np dodać tzw mirror damage. A i tak trzeba odpowiednie warunki ustawić, żeby wykonywało się to tylko w odpowiednich okolicznościach (żeby mirror damage nie wywołał następnego mirror damage).

Taka zasada dotyczy wszystkich eventów.
  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#7 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 14.12.2013 12:03

czyli np.

 

set_user_armor(ofiara, get_user_armor(ofiara)-damage)
    if(get_user_armor(ofiara) > 0) damage = (damage)/2;
    
    if(obrazenia) {
        if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET)
            SetHamParamFloat(4, damage*0.5);
    }

 

Bo coś innego na razie mi nie wchodzi do głowy :(


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych