Proszę o napisanie pluginu który będzie dawał łoma danej fladze.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź FORMOZA, 13.12.2013 14:15
Edytowalem tego posta żeby nie spamować ![]()
Sprawdź teraz:
Przejdź do postu
#2
Napisano 13.12.2013 13:21
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "New Plugin"
#define AUTHOR "Unknown"
#define VERSION "1.0"
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_A
new const model[] = "twoj_model";
new const model_path[] = "models/player/twoj_model/twoj_model.mdl";
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public plugin_precache()
precache_model(model_path);
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;
cs_reset_user_model(id);
if(get_user_flags(id) & FLAGA)
cs_set_user_model(id, model);
return HAM_IGNORED;
}
Tutaj:
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_A new const model[] = "twoj_model"; new const model_path[] = "models/player/twoj_model/twoj_model.mdl";
Ustawiasz flagę, model i ścieżkę do modelu.
#4
Napisano 13.12.2013 13:36
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
Na spawn ? a potem jak zmieni to moze nie niec to juz lepiej w curweapon ![]()
Sprawdź ten kod
chyba bardziej optymalny
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define NAME "Lom dla Premium"
#define VERSION "0.9 Alpha"
#define AUTHOR "FORMOZA"
#define FLAG ADMIN_LEVEL_H
static const v_knife[] = "models/v_lom.mdl"
static const p_knife[] = "models/p_lom.mdl"
public plugin_init()
{
register_plugin(NAME, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "ChangeModel", 1)
}
public plugin_precache()
{
precache_model(v_knife)
precache_model(p_knife)
}
public ChangeModel(weapon)
{
if(!pev_valid(weapon))
return HAM_IGNORED
static player
player = pev(weapon, pev_owner)
if ((!is_user_alive(player)) && !(get_user_flags(player) & FLAG))
return HAM_IGNORED
change(player)
return HAM_HANDLED
}
change(id)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, v_knife)
set_pev(id, pev_weaponmodel2, p_knife)
}
Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*
Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D
Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

=================================
Diablo Install_9.zip 1,2 MB 1264 Ilość pobrań
Perki by Pas DOWNLOAD.zip 127,12 KB 1886 Ilość pobrań
Perks_by_J_River.zip 178,98 KB 2620 Ilość pobrań=================================
#5
Napisano 13.12.2013 13:47
Nie jestem pewien ale spróbuj tak :
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define NAME "Lom dla Premium"
#define VERSION "0.9 Alpha"
#define AUTHOR "FORMOZA"
#define FLAG ADMIN_LEVEL_H
#define DMG_BULLET (1<<1)
static const v_knife[] = "models/v_lom.mdl"
static const p_knife[] = "models/p_lom.mdl"
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(NAME, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "ChangeModel", 1)
}
public plugin_precache()
{
precache_model(v_knife)
precache_model(p_knife)
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public ChangeModel(weapon)
{
if(!pev_valid(weapon))
return HAM_IGNORED
static player
player = pev(weapon, pev_owner)
if ((!is_user_alive(player)) && !(get_user_flags(player) & FLAG))
return HAM_IGNORED
change(player)
return HAM_HANDLED
}
change(id)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, v_knife)
set_pev(id, pev_weaponmodel2, p_knife)
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Ps. Dałem na przykładzie FORMOZY.
#8
Napisano 13.12.2013 14:01
Dałem na przykładzie FORMOZY.
No spoko
Ale czemu uzyles biblioteki codmod ? ![]()
Dodałem ci też ze tylko w tt ![]()
Sprawdź:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define NAME "Lom dla Premium"
#define VERSION "0.9 Alpha"
#define AUTHOR "FORMOZA"
#define FLAG ADMIN_LEVEL_H
static const v_knife[] = "models/v_lom.mdl"
static const p_knife[] = "models/p_lom.mdl"
public plugin_init()
{
register_plugin(NAME, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "ChangeModel", 1)
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!0")
}
public plugin_precache()
{
precache_model(v_knife)
precache_model(p_knife)
}
public Damage(id)
{
if (is_user_connected(id))
{
new weapon
new bodypart
new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
if (is_user_connected(attacker_id) && attacker_id != id)
{
if (weapon == CSW_KNIFE)
{
if (get_user_health(id) > 20)
{
set_user_health(id,get_user_health(id) - 20)
}
else
{
set_user_health(id,random_num(1,5))
}
}
}
}
}
public ChangeModel(weapon)
{
if(!pev_valid(weapon))
return HAM_IGNORED
static player
player = pev(weapon, pev_owner)
if ((!is_user_alive(player)) && !(get_user_flags(player) & FLAG) && get_user_team(player) == 1)
return HAM_IGNORED
change(player)
return HAM_HANDLED
}
change(id)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, v_knife)
set_pev(id, pev_weaponmodel2, p_knife)
}
Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*
Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D
Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

=================================
Diablo Install_9.zip 1,2 MB 1264 Ilość pobrań
Perki by Pas DOWNLOAD.zip 127,12 KB 1886 Ilość pobrań
Perks_by_J_River.zip 178,98 KB 2620 Ilość pobrań=================================
#10
Napisano 13.12.2013 14:08
Sorki pomyliłem liczby ![]()
Teraz sprawdź
lom_premium.sma 1,55 KB 36 Ilość pobrań
lom_premium.amxx
Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*
Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D
Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

=================================
Diablo Install_9.zip 1,2 MB 1264 Ilość pobrań
Perki by Pas DOWNLOAD.zip 127,12 KB 1886 Ilość pobrań
Perks_by_J_River.zip 178,98 KB 2620 Ilość pobrań=================================
#12
Napisano 13.12.2013 14:15 Najlepsza odpowiedź
Edytowalem tego posta żeby nie spamować ![]()
Sprawdź teraz:
lomprem.sma 1,46 KB 49 Ilość pobrań
lomprem.amxx
Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*
Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D
Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

=================================
Diablo Install_9.zip 1,2 MB 1264 Ilość pobrań
Perki by Pas DOWNLOAD.zip 127,12 KB 1886 Ilość pobrań
Perks_by_J_River.zip 178,98 KB 2620 Ilość pobrań=================================
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: nowy plugin
![]() |
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981, 25.02.2024 |
|
|
||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT, 04.02.2024 |
|
|
|||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 22.09.2022 |
|
|
|||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 15.08.2022 |
|
|
|||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123, 25.06.2021 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty











