Witam,
jak w temacie czy ma ktoś listę nieużywanych wartości w module engine (jak iuser4)? Jeśli ktoś ma proszę o link
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 05.12.2013 17:05
Witam,
jak w temacie czy ma ktoś listę nieużywanych wartości w module engine (jak iuser4)? Jeśli ktoś ma proszę o link
Napisano 05.12.2013 17:58
iuser1 iuser2 iuser3 iuser4 fuser1 fuser2 fuser3 fuser4 euser1 euser2 euser3 euser4 vuser1 vuser2 vuser3 vuser4
i - dla liczb
f - dla liczb Float
e - dla indexów
v - dla wielkości wektorowych
Użytkownik d0naciak edytował ten post 05.12.2013 17:58
Napisano 05.12.2013 18:54
A dla stringów
Napisano 05.12.2013 20:36
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
Napisano 06.12.2013 17:11
A dla stringów
Możesz to zemulować poprzez coś a la "pointery"
Napisano 07.12.2013 23:54
To w pawnie jest coś a la pointer?
Napisano 08.12.2013 02:35
Napisano 08.12.2013 08:59
Czyli mam zapisywać adres tablicy?
Napisano 08.12.2013 10:48
Nawet nie adres ale index pola tablicy w którym jest trzymany interesujący Cię string
Napisano 09.12.2013 21:12
Chciałem zapisać origin enta jako string (bo wczytuje z pliku), ale jednak pomyślałem by to upchać w fuser.
@DarkGL jesteś moim Bogiem programistów
Napisano 10.12.2013 16:11
Jeżeli to jest ent inny niż gracz to możesz użyć coś typu:
pev_message,
pev_netname,
pev_weaponmodel2,
pev_viewmodel2
Takie używa się w BlockMakerze.
Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 10.12.2013 16:12
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych