Szukam plugi który zwieksza kase na start po 1 godzinie przegranej na serwie.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Plugin ktory zwieksza kase na start po przegranej godzinie
#2
Napisano 08.12.2013 21:39
Mój brzydki kod, pisany na szybko
:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <ColorChat>
new bonus[33];
public plugin_init() {
register_plugin("x", "xx", "xxx");
register_event("HLTV", "New_round", "a", "1=0", "2=0");
}
public client_connect(id)
{
set_task(3600.0, "kaska")
}
public kaska(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Grasz juz godzinke. Otrzymujesz bonus pieniezny")
bonus[id] = 1;
}
public New_round(id)
{
if(bonus[id])
{
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + 500)
ColorChat(id, GREEN, "MONEY BONUS + 500!!!")
}
}
#4
Napisano 09.12.2013 15:18
skopiuj ten caly kod...na samej gorze w nawigacji masz dodatki amxx i wybierz kompilator... wklej ten kod nazwij plik i kompiluj.. pozniej pobierasz plik twojanazwa.amxx wrzucasz na swoj serwer w plugins dopisujesz nazwe w plugins.ini zmieniasz mape i plugin bd dzialac
#6
Napisano 09.12.2013 17:13
sma nie trzeba wrzucac na serwer
wystaczy ci plik amxx
#7
Napisano 09.12.2013 18:20
A to nie jest tak, że przy zmianie mapy wykonywana jest funkcja public_connect? Czyli, jak jest timelimit 20, to nigdy nikt nie dostanie $$$.
Myślę, że chodziło mu o to, że jeżeli ktoś przegrał godzinę, to do nvault zapisuję dane gracza i on dostaje niezależnie od kolejnych przegranych godzin 500$.
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
#8
Napisano 09.12.2013 20:05
Chyba masz rację, nie pomyślałem o tym, bo akurat miałem włączony GT i tam grali po 2h - mój błąd.
#9
Napisano 24.12.2013 01:12
sory za maly odkop..
kod MAGNETA nie sprawdzaj bo to nie jest nawet to co chciales.. sprawdz to (pisalem bez sprawdzania wiec pewnie jakies bledy beda)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <ColorChat>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>
new g_vault;
new nazwa_gracza[33][64];
new licznik[33];
new bool:gral_godzine[33];
public plugin_init()
{
register_plugin("x", "xx", "xxx");
g_vault = nvault_open("Kaaaska");
register_event("HLTV", "New_round", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public client_connect(id)
{
licznik[id] = 0;
get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);
WczytajDane(id);
set_task(1.0,"Stoper",id, "", 0, "b");
}
public client_disconnect(id)
ZapiszDane(id);
public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(gral_godzine[id])
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + 1000)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Stoper(id)
{
if(!gral_godzine[id])
{
if(licznik[id] == 3600)
{
gral_godzine[id] = true;
kaska(id)
}
else
licznik[id]++;
}
}
public kaska(id)
ColorChat(id, GREEN, "Grasz juz godzinke. Otrzymujesz +1000$ co Runde")
public ZapiszDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-cash", nazwa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i",licznik[id],gral_godzine[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}
public WczytajDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-cash", nazwa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i",licznik[id],gral_godzine[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new licz[32],gral[32];
parse(vaultdata, licz, 31, gral, 31);
licznik[id] = str_to_num(licz);
gral_godzine[id] = bool:str_to_num(gral);
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod












