Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin ktory zwieksza kase na start po przegranej godzinie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 WyPlOsZ

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:SzYMon
  • Lokalizacja:OsE
Offline

Napisano 04.12.2013 15:07

Szukam plugi który zwieksza kase na start po 1 godzinie przegranej  na serwie.


  • +
  • -
  • 0

========> b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png <========


#2 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 08.12.2013 21:39

Mój brzydki kod, pisany na szybko :D:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <ColorChat>
 
 
new bonus[33];
 
public plugin_init() {
register_plugin("x", "xx", "xxx");
register_event("HLTV", "New_round", "a", "1=0", "2=0");
 
}
public client_connect(id)
{
set_task(3600.0, "kaska")
}
public kaska(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Grasz juz godzinke. Otrzymujesz bonus pieniezny")
bonus[id] = 1;
}
public New_round(id)
{
if(bonus[id])
{
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + 500)
ColorChat(id, GREEN, "MONEY BONUS + 500!!!")
}
}

  • +
  • -
  • 1

#3 WyPlOsZ

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:SzYMon
  • Lokalizacja:OsE
Offline

Napisano 09.12.2013 14:59

to teraz jakbys mogł wytłumacz mi co mam z nim zrobic


  • +
  • -
  • 0

========> b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png <========


#4 vaulT

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:164
  • Lokalizacja:-*-
Offline

Napisano 09.12.2013 15:18

skopiuj ten caly kod...na samej gorze w nawigacji masz dodatki amxx i wybierz kompilator... wklej ten kod nazwij plik i kompiluj.. pozniej pobierasz plik twojanazwa.amxx wrzucasz na swoj serwer w plugins dopisujesz nazwe w plugins.ini zmieniasz mape i plugin bd dzialac



#5 WyPlOsZ

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:SzYMon
  • Lokalizacja:OsE
Offline

Napisano 09.12.2013 17:10

a w takim razie co z sma


  • +
  • -
  • 0

========> b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png <========


#6 Jackop95

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:116
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 09.12.2013 17:13

sma nie trzeba wrzucac na serwer :) 

 

wystaczy ci plik amxx 



#7 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 09.12.2013 18:20

A to nie jest tak, że przy zmianie mapy wykonywana jest funkcja public_connect? Czyli, jak jest timelimit 20, to nigdy nikt nie dostanie $$$.

 

Myślę, że chodziło mu o to, że jeżeli ktoś przegrał godzinę, to do nvault zapisuję dane gracza i on dostaje niezależnie od kolejnych przegranych godzin 500$.


  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#8 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 09.12.2013 20:05

Chyba masz rację, nie pomyślałem o tym, bo akurat miałem włączony GT i tam grali po 2h - mój błąd.


  • +
  • -
  • 0

#9 vaulT

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:164
  • Lokalizacja:-*-
Offline

Napisano 24.12.2013 01:12

sory za maly odkop..

 

kod MAGNETA nie sprawdzaj bo to nie jest nawet to co chciales.. sprawdz to (pisalem bez sprawdzania wiec pewnie jakies bledy beda)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <ColorChat>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>

new g_vault;
new nazwa_gracza[33][64];
new licznik[33];
new bool:gral_godzine[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin("x", "xx", "xxx");
	
	g_vault = nvault_open("Kaaaska");
	
	register_event("HLTV", "New_round", "a", "1=0", "2=0");
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
	
}
public client_connect(id)
{
	licznik[id] = 0;
	get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);
	WczytajDane(id);
	set_task(1.0,"Stoper",id, "", 0, "b");
}
public client_disconnect(id)		
	ZapiszDane(id);

public Odrodzenie(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if(gral_godzine[id])
		cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + 1000)	
		
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Stoper(id)
{
	if(!gral_godzine[id])
	{
		if(licznik[id] == 3600)
		{
			gral_godzine[id] = true;
			kaska(id)
		}
		else
			licznik[id]++;
		
	}
}
public kaska(id)
	ColorChat(id, GREEN, "Grasz juz godzinke. Otrzymujesz +1000$ co Runde")

public ZapiszDane(id)
{
	new vaultkey[64],vaultdata[256];
	format(vaultkey,63,"%s-cash", nazwa_gracza[id]);
	format(vaultdata,255,"%i#%i",licznik[id],gral_godzine[id]);
	nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}

public WczytajDane(id)
{
	new vaultkey[64],vaultdata[256];
	format(vaultkey,63,"%s-cash", nazwa_gracza[id]);
	format(vaultdata,255,"%i#%i",licznik[id],gral_godzine[id]);
	nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
	
	replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
	
	new licz[32],gral[32];
	
	parse(vaultdata, licz, 31, gral, 31);
	
	licznik[id] = str_to_num(licz);
	gral_godzine[id] = bool:str_to_num(gral);
}






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych