Szukam plugi który zwieksza kase na start po 1 godzinie przegranej na serwie.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Plugin ktory zwieksza kase na start po przegranej godzinie
#2
Napisano 08.12.2013 21:39
Mój brzydki kod, pisany na szybko :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <ColorChat> new bonus[33]; public plugin_init() { register_plugin("x", "xx", "xxx"); register_event("HLTV", "New_round", "a", "1=0", "2=0"); } public client_connect(id) { set_task(3600.0, "kaska") } public kaska(id) { ColorChat(id, GREEN, "Grasz juz godzinke. Otrzymujesz bonus pieniezny") bonus[id] = 1; } public New_round(id) { if(bonus[id]) { cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + 500) ColorChat(id, GREEN, "MONEY BONUS + 500!!!") } }
#4
Napisano 09.12.2013 15:18
skopiuj ten caly kod...na samej gorze w nawigacji masz dodatki amxx i wybierz kompilator... wklej ten kod nazwij plik i kompiluj.. pozniej pobierasz plik twojanazwa.amxx wrzucasz na swoj serwer w plugins dopisujesz nazwe w plugins.ini zmieniasz mape i plugin bd dzialac
#6
Napisano 09.12.2013 17:13
sma nie trzeba wrzucac na serwer
wystaczy ci plik amxx
#7
Napisano 09.12.2013 18:20
A to nie jest tak, że przy zmianie mapy wykonywana jest funkcja public_connect? Czyli, jak jest timelimit 20, to nigdy nikt nie dostanie $$$.
Myślę, że chodziło mu o to, że jeżeli ktoś przegrał godzinę, to do nvault zapisuję dane gracza i on dostaje niezależnie od kolejnych przegranych godzin 500$.
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
#8
Napisano 09.12.2013 20:05
Chyba masz rację, nie pomyślałem o tym, bo akurat miałem włączony GT i tam grali po 2h - mój błąd.
#9
Napisano 24.12.2013 01:12
sory za maly odkop..
kod MAGNETA nie sprawdzaj bo to nie jest nawet to co chciales.. sprawdz to (pisalem bez sprawdzania wiec pewnie jakies bledy beda)
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <ColorChat> #include <hamsandwich> #include <nvault> new g_vault; new nazwa_gracza[33][64]; new licznik[33]; new bool:gral_godzine[33]; public plugin_init() { register_plugin("x", "xx", "xxx"); g_vault = nvault_open("Kaaaska"); register_event("HLTV", "New_round", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1); } public client_connect(id) { licznik[id] = 0; get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63); WczytajDane(id); set_task(1.0,"Stoper",id, "", 0, "b"); } public client_disconnect(id) ZapiszDane(id); public Odrodzenie(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(gral_godzine[id]) cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + 1000) return PLUGIN_CONTINUE; } public Stoper(id) { if(!gral_godzine[id]) { if(licznik[id] == 3600) { gral_godzine[id] = true; kaska(id) } else licznik[id]++; } } public kaska(id) ColorChat(id, GREEN, "Grasz juz godzinke. Otrzymujesz +1000$ co Runde") public ZapiszDane(id) { new vaultkey[64],vaultdata[256]; format(vaultkey,63,"%s-cash", nazwa_gracza[id]); format(vaultdata,255,"%i#%i",licznik[id],gral_godzine[id]); nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata); } public WczytajDane(id) { new vaultkey[64],vaultdata[256]; format(vaultkey,63,"%s-cash", nazwa_gracza[id]); format(vaultdata,255,"%i#%i",licznik[id],gral_godzine[id]); nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255); replace_all(vaultdata, 255, "#", " "); new licz[32],gral[32]; parse(vaultdata, licz, 31, gral, 31); licznik[id] = str_to_num(licz); gral_godzine[id] = bool:str_to_num(gral); }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych