Diablo mod Onyke.
Jak zmienić szybkość ładowania i dmg z FireBall na czarodziejce. Nie mogę tego wogóle znaleźć.
A po drugie mniej więcej gdzie znajdują się moce poszczególnych klas bo z tym też mam problem.
Może ktoś mi linijki podać ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 01.12.2013 11:52
Diablo mod Onyke.
Jak zmienić szybkość ładowania i dmg z FireBall na czarodziejce. Nie mogę tego wogóle znaleźć.
A po drugie mniej więcej gdzie znajdują się moce poszczególnych klas bo z tym też mam problem.
Może ktoś mi linijki podać ?
Cs-lod.com.pl
Napisano 01.12.2013 12:48
public item_fireball(id) { if (fired[id] > 0) { hudmsg(id,2.0,"Ognistej kuli mozesz uzyc raz na runde!") return PLUGIN_HANDLED } if (fired[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1) { fired[id] = 1 new Float:vOrigin[3] new fEntity entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin) fEntity = create_entity("info_target") entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl") entity_set_origin(fEntity, vOrigin) entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64) entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"fireball") entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX) entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5) entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id) //Send forward new Float:fl_iNewVelocity[3] VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity) entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity) message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY) write_byte(22) write_short(fEntity) write_short(sprite_beam) write_byte(45) write_byte(4) write_byte(255) write_byte(0) write_byte(0) write_byte(25) message_end() } return PLUGIN_HANDLED }
to odpowiada za fireballa podłub sobie w tym
Użytkownik CipiS edytował ten post 01.12.2013 12:54
Napisano 01.12.2013 12:50
To jest diablo mod , wszystko w jednym jest.
Łap załącznik
Cs-lod.com.pl
Napisano 07.12.2013 12:36
skille klas zaczynają ci się tutaj
public PokazMeni(id, key)
(linijka 6308)
Tu masz takie moce jak wysysanie etc resztę mocy znajdziesz tam gdzie jest taki kawałek kodu
player_class[id] == NAZWA KLASY
ok a teraz ładowanie
else if(player_class[id] == Mag){time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0))}(linijka 2331)tam zamiast 4.0 wpisz jakiś większy współczynnik np 5.0 to wydłuży czas ładowania fireballaDo tej wersji moda radzę jeszcze dograć ci optymalizację bazy danych żeby klasa wczytywała się od razu Masz ją tutaj
I love street workout <3
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych