Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czarodziejka


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 skibos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:121
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 01.12.2013 11:52

Diablo mod Onyke.

 

Jak zmienić szybkość ładowania i dmg z FireBall na czarodziejce. Nie mogę tego wogóle znaleźć.

 

A po drugie mniej więcej gdzie znajdują się moce poszczególnych klas bo z tym też mam problem.

 

Może ktoś mi linijki podać ?


  • +
  • -
  • 0

Cs-lod.com.pl


#2 CzarnaDupa

    Najgorszy z najgorszych >.<

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:268
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Mielec
Offline

Napisano 01.12.2013 12:48

public item_fireball(id)
{
    if (fired[id] > 0)
    {
        hudmsg(id,2.0,"Ognistej kuli mozesz uzyc raz na runde!")
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    
    if (fired[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1)
    {
        fired[id] = 1
        new Float:vOrigin[3]
        new fEntity
        entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin)
        fEntity = create_entity("info_target")
        entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
        entity_set_origin(fEntity, vOrigin)
        entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)
        entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"fireball")
        entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
        entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5)
        entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id)
        
        
        
        //Send forward
        new Float:fl_iNewVelocity[3]
        VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
        entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)
        
        
        message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
        write_byte(22)
        write_short(fEntity)
        write_short(sprite_beam)
        write_byte(45)
        write_byte(4)
        write_byte(255)
        write_byte(0)
        write_byte(0)
        write_byte(25)
        message_end()
    }    
    return PLUGIN_HANDLED
}

 to odpowiada za fireballa podłub sobie w tym


Użytkownik CipiS edytował ten post 01.12.2013 12:54

  • +
  • -
  • 0

#3 skibos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:121
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 01.12.2013 12:50

To jest diablo mod , wszystko w jednym jest.

 

Łap załącznik

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Cs-lod.com.pl


#4 FarGoosiek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:180
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 07.12.2013 12:36

skille klas zaczynają ci się tutaj :) 

 

public PokazMeni(id, key)
 

(linijka 6308)

 

Tu masz takie moce jak wysysanie etc :) resztę mocy znajdziesz tam gdzie jest taki kawałek kodu 

 player_class[id] == NAZWA KLASY 
 

 

ok a teraz ładowanie 

 

 

 

else if(player_class[id] == Mag)
{
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0))
}
 
(linijka 2331)
 
tam zamiast 4.0 wpisz jakiś większy współczynnik np 5.0 to wydłuży czas ładowania fireballa ;)
 
Do tej wersji moda radzę jeszcze dograć ci optymalizację bazy danych żeby klasa wczytywała się od razu :) Masz ją tutaj :)
 

  • +
  • -
  • 0

I love street workout <3 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg