Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa / perk WampirOdnawia HP z każdym trafionym strzałem.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 29.11.2013 11:54

Klasa odnawia 6HP z każdym trafionym strzałem w przeciwnika. Ilość odnawianego HP zmieniamy w tej linijce:

new Float:nowe_zdrowie = 6.0+pev(idattacker, pev_health);

6.0 zmieniamy na dowolną, np. 10.0, wtedy klasa będzie odnawiać 10HP, HP regeneruje się do maksymalnej wartości.

 

 

Perk z takim samym działaniem jak u klasy.


Użytkownik sharkowy edytował ten post 07.01.2014 16:29

  • +
  • -
  • 1

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 04.12.2013 12:52

Mały update, dodałem perk dla chętnych.


  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 06.01.2014 20:31

Poprawka w pierwszym poście.


  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 07.01.2014 15:57

Masz na swoim cod modzie DM? przy testach nie zauważyłem takiego błędu, sprawdź to:


Użytkownik sharkowy edytował ten post 07.01.2014 16:27

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#5 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 07.01.2014 16:26

Ok już działa, testowałem. Poprawka w pierwszym poście.


  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#6 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 08.01.2014 23:41

Podmień linijkę new Float:nowe_zdrowie na tę:

new Float:nowe_zdrowie = 5.0+pev(idattacker, pev_health)+cod_get_user_intelligence(idattacker)/5;

Nie testowałem.


  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych