Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Fast DL nie wszystko pobiera szybko


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Royale

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 27.11.2013 14:12

Siema dodałem sobie do klasy modele broni podałem ścieżke w pluginie do tych modeli a następnie wgrałem modele na serwer FD i niestety tych modeli szybko nie pobiera jeden plik sięga do 2 minut :/ Fast DL działa bo np 20 piosenek pobrało mi w jakieś 10 sek. Więc co zrobiłem źle? Podam sma pluginu z ścieżką modeli

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Ninja GOLD |2|";
new const opis[]    = "zloty DGL, 1/1 kosa [PPM], gdy kuca na nozu widocznosc spada do 40, 10 skoki";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
        register_event("CurWeapon", "Bron", "be", "1=1");

	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Ninja GOLD |2|] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	new button = get_user_button(id);
	if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 10;

	return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}
public plugin_precache(){
precache_model("cstrike/models/modelebroni/p_knife.mdl");
precache_model("cstrike/models/modelebroni/v_knife.mdl");
precache_model("cstrike/models/modelebroni/p_deagle.mdl");
precache_model("cstrike/models/modelebroni/v_deagle.mdl");
precache_model("cstrike/models/modelebroni/w_deagle.mdl");
precache_model("cstrike/models/modelebroni/shield/p_shield_deagle.mdl");
precache_model("cstrike/models/modelebroni/shield/v_shield_deagle.mdl");
}

public Bron(id){
if(!ma_klase[id])
return;



if(read_data(2)==CSW_KNIFE) //   <- Tutaj nazwa broni, w tym przypadku nóż
set_pev(id, pev_viewmodel2, "cstrike/models/modelebroni/p_knife.mdl")
set_pev(id, pev_viewmodel2, "cstrike/models/modelebroni/v_knife.mdl")

if(read_data(2)==CSW_DEAGLE) //   <- Tutaj nazwa broni, w tym przypadku M4
set_pev(id, pev_viewmodel2, "cstrike/models/modelebroni/p_deagle.mdl")
set_pev(id, pev_viewmodel2, "cstrike/models/modelebroni/v_deagle.mdl")
set_pev(id, pev_viewmodel2, "cstrike/models/modelebroni/w_deagle.mdl")
set_pev(id, pev_viewmodel2, "cstrike/models/modelebroni/shield/p_shield_deagle.mdl")
set_pev(id, pev_viewmodel2, "cstrike/models/modelebroni/shield/v_shield_deagle.mdl")

}


#2 CiachoCzek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:63
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.11.2013 15:40

if(read_data(2)==CSW_DEAGLE)  w tym przypadku m4 ? To nie powinno być   --> if(read_data(2)==CSW_M4A1) i modele od m4 ?

 

Upewniłeś się, że dodałeś pliki na FD ? Jeżeli przerwiesz pobieranie i zaczniesz od nowa fd się wyłącz wtedy musisz wyłączyć i włączyć Cs'a.


  • +
  • -
  • 0

Lubie ciastka, czekoladowe ! :woohoo:

 


#3 Royale

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 27.11.2013 15:42

To pierwsze nie sądzę żeby w czymkolwiek przeszkadzało

Tak dodałem all do FD tak restartowałem Csa



#4 CiachoCzek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:63
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.11.2013 15:48

Wyskakuje ci w okienku, że pobiera dokładny modles, tylko bardzo wolno go ściąga ? 


  • +
  • -
  • 1

Lubie ciastka, czekoladowe ! :woohoo:

 


#5 Royale

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 27.11.2013 16:03

tak 



#6 CiachoCzek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:63
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.11.2013 16:05

To raczej nie jest winna pluginu, skoro pobiera to znaczy, że plugin działa. Jeszcze możesz zobaczyć, czy nie wgrywasz jakiegoś "felernego" moda który waży dużo :)


  • +
  • -
  • 1

Lubie ciastka, czekoladowe ! :woohoo:

 


#7 Royale

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 27.11.2013 16:16

A mi się wydaje że wina właśnie tej klasy tylko nw co dokładnie :P do 1 mb max waży plik



#8 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 27.11.2013 17:45

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych