Siema dodałem sobie do klasy modele broni podałem ścieżke w pluginie do tych modeli a następnie wgrałem modele na serwer FD i niestety tych modeli szybko nie pobiera jeden plik sięga do 2 minut Fast DL działa bo np 20 piosenek pobrało mi w jakieś 10 sek. Więc co zrobiłem źle? Podam sma pluginu z ścieżką modeli
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Ninja GOLD |2|"; new const opis[] = "zloty DGL, 1/1 kosa [PPM], gdy kuca na nozu widocznosc spada do 40, 10 skoki"; new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 40; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new skoki[33]; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_event("CurWeapon", "Bron", "be", "1=1"); register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E)) { client_print(id, print_chat, "[Ninja GOLD |2|] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } //Przy kucaniu public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 10; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; } public plugin_precache(){ precache_model("cstrike/models/modelebroni/p_knife.mdl"); precache_model("cstrike/models/modelebroni/v_knife.mdl"); precache_model("cstrike/models/modelebroni/p_deagle.mdl"); precache_model("cstrike/models/modelebroni/v_deagle.mdl"); precache_model("cstrike/models/modelebroni/w_deagle.mdl"); precache_model("cstrike/models/modelebroni/shield/p_shield_deagle.mdl"); precache_model("cstrike/models/modelebroni/shield/v_shield_deagle.mdl"); } public Bron(id){ if(!ma_klase[id]) return; if(read_data(2)==CSW_KNIFE) // <- Tutaj nazwa broni, w tym przypadku nóż set_pev(id, pev_viewmodel2, "cstrike/models/modelebroni/p_knife.mdl") set_pev(id, pev_viewmodel2, "cstrike/models/modelebroni/v_knife.mdl") if(read_data(2)==CSW_DEAGLE) // <- Tutaj nazwa broni, w tym przypadku M4 set_pev(id, pev_viewmodel2, "cstrike/models/modelebroni/p_deagle.mdl") set_pev(id, pev_viewmodel2, "cstrike/models/modelebroni/v_deagle.mdl") set_pev(id, pev_viewmodel2, "cstrike/models/modelebroni/w_deagle.mdl") set_pev(id, pev_viewmodel2, "cstrike/models/modelebroni/shield/p_shield_deagle.mdl") set_pev(id, pev_viewmodel2, "cstrike/models/modelebroni/shield/v_shield_deagle.mdl") }