Siema dodałem sobie do klasy modele broni podałem ścieżke w pluginie do tych modeli a następnie wgrałem modele na serwer FD i niestety tych modeli szybko nie pobiera jeden plik sięga do 2 minut
Fast DL działa bo np 20 piosenek pobrało mi w jakieś 10 sek. Więc co zrobiłem źle? Podam sma pluginu z ścieżką modeli
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Ninja GOLD |2|";
new const opis[] = "zloty DGL, 1/1 kosa [PPM], gdy kuca na nozu widocznosc spada do 40, 10 skoki";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new skoki[33];
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_event("CurWeapon", "Bron", "be", "1=1");
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja GOLD |2|] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 10;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
public plugin_precache(){
precache_model("cstrike/models/modelebroni/p_knife.mdl");
precache_model("cstrike/models/modelebroni/v_knife.mdl");
precache_model("cstrike/models/modelebroni/p_deagle.mdl");
precache_model("cstrike/models/modelebroni/v_deagle.mdl");
precache_model("cstrike/models/modelebroni/w_deagle.mdl");
precache_model("cstrike/models/modelebroni/shield/p_shield_deagle.mdl");
precache_model("cstrike/models/modelebroni/shield/v_shield_deagle.mdl");
}
public Bron(id){
if(!ma_klase[id])
return;
if(read_data(2)==CSW_KNIFE) // <- Tutaj nazwa broni, w tym przypadku nóż
set_pev(id, pev_viewmodel2, "cstrike/models/modelebroni/p_knife.mdl")
set_pev(id, pev_viewmodel2, "cstrike/models/modelebroni/v_knife.mdl")
if(read_data(2)==CSW_DEAGLE) // <- Tutaj nazwa broni, w tym przypadku M4
set_pev(id, pev_viewmodel2, "cstrike/models/modelebroni/p_deagle.mdl")
set_pev(id, pev_viewmodel2, "cstrike/models/modelebroni/v_deagle.mdl")
set_pev(id, pev_viewmodel2, "cstrike/models/modelebroni/w_deagle.mdl")
set_pev(id, pev_viewmodel2, "cstrike/models/modelebroni/shield/p_shield_deagle.mdl")
set_pev(id, pev_viewmodel2, "cstrike/models/modelebroni/shield/v_shield_deagle.mdl")
}


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty










