Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 18.11.2013 23:05
Oraz chcialbym sie spytac jak dodac nowe dzwieki do Coda.
Jestem w tym zielony ale zapewne dam sobie rade
#2
Napisano 19.11.2013 15:42
Które dźwięki? Przy wybieraniu menu? Przy starcie rundy?
Znany jako oeN.
#3
Napisano 19.11.2013 18:07
Dzwięki przy dodawaniu inty itp. i wybieraniu klasy. I przy starcie rundy też się przyda
#4
Napisano 19.11.2013 19:40
No to jedziemy.
Plik .WAV
Szukamy public plugin_precache
Dodajemy do niego ścieżki gdzie znajduje się nasz plik z dźwiękami.
Przykład:
Zaczniemy od dźwięku w menu.
Szukamy:
public OpisPerkow
public OpisKlasy
public OpisKlasy_Handle
public PrzydzielPunkty_Handler
public KomendaResetujPunkty
W każdym z tych kodów mamy taką linijkę:
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
Zmieniamy ścieżkę do pliku w każdym z w/w public.
client_cmd(id, "spk Cod_Mod/klik");
Dalej!
Szukamy public PoczatekRundy a w nim:
case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2"); case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");
Zmieniamy na naszą ścieżkę.
case 1: client_cmd(id, "spk Cod_Mod/runda"); case 2: client_cmd(id, "spk Cod_Mod/runda2");
Następnie szukamy public SprawdzPoziom a w nim:
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
I zmieniamy na nasze.
client_cmd(id, "spk Cod_Mod/nowylvl");
Plik .MP3
Szukamy public plugin_precache
Dodajemy do niego ścieżki gdzie znajduje się nasz plik z dźwiękami.
Przykład:
Zaczniemy od dźwięku w menu.
Szukamy:
public OpisPerkow
public OpisKlasy
public OpisKlasy_Handle
public PrzydzielPunkty_Handler
public KomendaResetujPunkty
W każdym z tych kodów mamy taką linijkę:
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
Zmieniamy ścieżkę do pliku w każdym z w/w public.
client_cmd(id, "mp3 play Cod_Mod/klik.mp3");
Dalej!
Szukamy public PoczatekRundy a w nim:
case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");
Zmieniamy na naszą ścieżkę.
case 1: client_cmd(id, "mp3 play Cod_Mod/runda.mp3");
case 2: client_cmd(id, "mp3 play Cod_Mod/runda2.mp3");
Następnie szukamy public SprawdzPoziom a w nim:
client_cmd
(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
I zmieniamy na nasze.
client_cmd
(id, "mp3 play Cod_Mod/nowylvl.mp3");
Myślę że wytłumaczyłem to dość dobrze.
Znany jako oeN.
#5
Napisano 19.11.2013 22:39

#6
Napisano 20.11.2013 07:46
Nie ponieważ gracz który pobrał je z innego serwera a jest ta sama ścieżka i nazwa pliku to mu się to nie podmieni.
Znany jako oeN.
#7
Napisano 20.11.2013 15:40
Aha ok. dzięki
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych