Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Nowe Statystyki i dzwieki

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 TheDarkDevil

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:45
  • Lokalizacja:Głowno
Offline

Napisano 18.11.2013 23:05

Chcialbym zebyscie mi powiedzieli jak dodac nowe statystyki do CoDMoD'a. Zeby nie byly juz tylko podstawowe ale tez madrosc(szybszy exp),zaradnosc (szybsze przeladowanie),Wyczucie(szansa na zadanie 1,5 razy wiekszych obrazeń. Zaczynamy z Szansa 1/15 a konczymy z 1/6.)
Oraz chcialbym sie spytac jak dodac nowe dzwieki do Coda.
Jestem w tym zielony ale zapewne dam sobie rade

#2 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 19.11.2013 15:42

Które dźwięki? Przy wybieraniu menu? Przy starcie rundy?


Znany jako oeN.


#3 TheDarkDevil

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:45
  • Lokalizacja:Głowno
Offline

Napisano 19.11.2013 18:07

Dzwięki przy dodawaniu inty itp. i wybieraniu klasy. I przy starcie rundy też się przyda



#4 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 19.11.2013 19:40

No to jedziemy.

 

Plik .WAV

 

Szukamy public plugin_precache

Dodajemy do niego ścieżki gdzie znajduje się nasz plik z dźwiękami.

Przykład:

Spoiler

 

Zaczniemy od dźwięku w menu.

Szukamy:

public OpisPerkow

public OpisKlasy

public OpisKlasy_Handle

public PrzydzielPunkty_Handler

public KomendaResetujPunkty

W każdym z tych kodów mamy taką linijkę:

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

Zmieniamy ścieżkę do pliku w każdym z w/w public.

client_cmd(id, "spk Cod_Mod/klik");

Dalej!

Szukamy public PoczatekRundy a w nim:

case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");

Zmieniamy na naszą ścieżkę.

case 1: client_cmd(id, "spk Cod_Mod/runda");
case 2: client_cmd(id, "spk Cod_Mod/runda2");

Następnie szukamy public SprawdzPoziom a w nim:

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");

I zmieniamy na nasze.

client_cmd(id, "spk Cod_Mod/nowylvl");

Plik .MP3

 

Szukamy public plugin_precache

Dodajemy do niego ścieżki gdzie znajduje się nasz plik z dźwiękami.

Przykład:

Spoiler

 

Zaczniemy od dźwięku w menu.

Szukamy:

public OpisPerkow

public OpisKlasy

public OpisKlasy_Handle

public PrzydzielPunkty_Handler

public KomendaResetujPunkty

W każdym z tych kodów mamy taką linijkę:

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

Zmieniamy ścieżkę do pliku w każdym z w/w public.

client_cmd(id, "mp3 play Cod_Mod/klik.mp3");

 

Dalej!

Szukamy public PoczatekRundy a w nim:

case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");

Zmieniamy na naszą ścieżkę.

case 1: client_cmd(id, "mp3 play Cod_Mod/runda.mp3");
case 2: client_cmd(id, "mp3 play Cod_Mod/runda2.mp3");

 

Następnie szukamy public SprawdzPoziom a w nim:

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");

I zmieniamy na nasze.

client_cmd(id, "mp3 play Cod_Mod/nowylvl.mp3");

 

Myślę że wytłumaczyłem to dość dobrze.


Znany jako oeN.


#5 TheDarkDevil

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:45
  • Lokalizacja:Głowno
Offline

Napisano 19.11.2013 22:39

Tak bardzo ladnie. Jeszcze czekam na tylko nowe statystyki xD. A mam pytanie nie wystarczyloby poprostu podmienic te pliki?

#6 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 20.11.2013 07:46

Nie ponieważ gracz który pobrał je z innego serwera a jest ta sama ścieżka i nazwa pliku to mu się to nie podmieni.


Znany jako oeN.


#7 TheDarkDevil

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:45
  • Lokalizacja:Głowno
Offline

Napisano 20.11.2013 15:40

Aha ok. dzięki

 







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych