Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak obliczyć statystyke wytrzymałość?

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kaleka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 18.11.2013 13:44

Witam.

 

Powie mi ktoś jak obliczyć ile wytrzymałość redukuje obrażeń?

 

    SetHamParamFloat(4, damage*(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this]));

 

    redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));
  

W wytrzymałość mogę dać max 300.


  • +
  • -
  • 0

reklama.png

pluginyCOD.pl  Perki i klasy oraz dodatki do codmoda!

 


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.11.2013 13:51

zależy jak ma sie rozkładać wykres zmniejszania obrażeń w zależności od poziomu wytrzymyłości

określ jakieś granice , jakie wartości dla środka itp. im dokładniej tym lepiej


  • +
  • -
  • 0

#3 Kaleka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 18.11.2013 14:47

zależy jak ma sie rozkładać wykres zmniejszania obrażeń w zależności od poziomu wytrzymyłości

określ jakieś granice , jakie wartości dla środka itp. im dokładniej tym lepiej

Hmm, nie rozumiem :D Zacytowałem kawałek kodu z QTM_Codmod i po prostu chcę wiedzieć jaki wynik wyjdzie z tego jak będę miał dodane 300 wytrzymałości.

czyli    

redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*300)

 

Ogólnie to chce sobie wyliczyć by przy pełnej wytrzymałości (300) redukowało 60% obrażeń


  • +
  • -
  • 0

reklama.png

pluginyCOD.pl  Perki i klasy oraz dodatki do codmoda!

 


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.11.2013 14:59

Zacytowałem kawałek kodu z QTM_Codmod i po prostu chcę wiedzieć jaki wynik wyjdzie z tego jak będę miał dodane 300 wytrzymałości.

 

0.671787755


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych