Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jak dodać Nieśmiertelność i Teleport klasie.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 TheDarkDevil

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:45
  • Lokalizacja:Głowno
Offline

Napisano 11.11.2013 12:54

To jak w nazwie tematu. Jak dodać nieśmiertelność klasie na x sekund, i jak dodać klasie Teleport używany x sekund od rozpoczęcia rundy i x sekund od pierwszego do drugiego uzycia. Tylko żeby sie nie bugował i teleportował dokładnie w to miejsce w które wskazujemy celownikiem



#2 M4RV1N

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:344
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.11.2013 14:16

Teleport.

 

Biblioteki:
 

#include <fakemeta>
#include <xs>

Zmienne:
 

new bool:uzyl[33];

Rejestrujemy:
 

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

W cod_class_enabled:
 

uzyl[id] = false;
return COD_CONTINUE;

I na koncu sma:
 

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!uzyl[id]==false)
{
client_print(id, print_center, "Teleport mozna uzywac co 20s");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);

new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);

engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);

new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);

if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);

xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;
set_task ( 20.0, "ResetHUD", id )///Tu zmieniamy co ile teleport
set_task ( 10.0, "InfoTel", id )
}

public ResetHUD(id)
{
uzyl[id] = false;
}

public InfoTel(id)
{
client_print(id, print_center, "Ok, teleportuj sie :)");
}


Radar (Widzisz wrogow):

Zmienne:

new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel;
new bool:ma_klase[33]

Rejestrujemy:

g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");

set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");

I na koncu sma:

public radar_scan(id)
{
new PlayerCoords[3];

for (new id=1; id<=32; id++)
{
if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue;



for (new i=1;i<=32;i++)
{
if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id))

continue;

get_user_origin(i, PlayerCoords)



message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_byte(i)
write_coord(PlayerCoords[0])
write_coord(PlayerCoords[1])
write_coord(PlayerCoords[2])
message_end()



message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
write_byte(i)
message_end()
}
}
}

  • +
  • -
  • 1

#3 TheDarkDevil

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:45
  • Lokalizacja:Głowno
Offline

Napisano 11.11.2013 18:50

Dodałeś też radar xD. Nie no luss przyda sie łap + Jutro sprawdzę czy działa bo dziś zawalony dzień mam



#4 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1666
Godlike

  • Postów:2496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 14.11.2013 15:32

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

#5 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1857
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 14.11.2013 19:01

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został otwarty przez moderatora.

Powód: Temat otwarty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#6 TheDarkDevil

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:45
  • Lokalizacja:Głowno
Offline

Napisano 27.11.2013 18:20

To co z ta niesmiertelnoscia? Pomozecie xD

#7 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 638
Wszechmogący

  • Postów:1513
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 03.12.2013 13:01

Google nie gryzie:
http://amxx.pl/topic...lnosc-dla-klas/
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych