To jak w nazwie tematu. Jak dodać nieśmiertelność klasie na x sekund, i jak dodać klasie Teleport używany x sekund od rozpoczęcia rundy i x sekund od pierwszego do drugiego uzycia. Tylko żeby sie nie bugował i teleportował dokładnie w to miejsce w które wskazujemy celownikiem
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Jak dodać Nieśmiertelność i Teleport klasie.
#1
Napisano 11.11.2013 12:54
#2
Napisano 11.11.2013 14:16
Teleport.
Biblioteki:
#include <fakemeta> #include <xs>
Zmienne:
new bool:uzyl[33];
Rejestrujemy:
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
W cod_class_enabled:
uzyl[id] = false; return COD_CONTINUE;
I na koncu sma:
public cod_class_skill_used(id) { if (!uzyl[id]==false) { client_print(id, print_center, "Teleport mozna uzywac co 20s"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(uzyl[id] || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:start[3], Float:view_ofs[3]; pev(id, pev_origin, start); pev(id, pev_view_ofs, view_ofs); xs_vec_add(start, view_ofs, start); new Float:dest[3]; pev(id, pev_v_angle, dest); engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest); global_get(glb_v_forward, dest); xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest); xs_vec_add(start, dest, dest); engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0); new Float:fDstOrigin[3]; get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin); if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:fNormal[3]; get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal); xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal); xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin); set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin); uzyl[id] = true; set_task ( 20.0, "ResetHUD", id )///Tu zmieniamy co ile teleport set_task ( 10.0, "InfoTel", id ) } public ResetHUD(id) { uzyl[id] = false; } public InfoTel(id) { client_print(id, print_center, "Ok, teleportuj sie :)"); } Radar (Widzisz wrogow): Zmienne: new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel; new bool:ma_klase[33] Rejestrujemy: g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos"); g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK"); set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b"); I na koncu sma: public radar_scan(id) { new PlayerCoords[3]; for (new id=1; id<=32; id++) { if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue; for (new i=1;i<=32;i++) { if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue; get_user_origin(i, PlayerCoords) message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id) write_byte(id) write_byte(i) write_coord(PlayerCoords[0]) write_coord(PlayerCoords[1]) write_coord(PlayerCoords[2]) message_end() message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id) write_byte(i) message_end() } } }
#3
Napisano 11.11.2013 18:50
Dodałeś też radar . Nie no luss przyda sie łap + Jutro sprawdzę czy działa bo dziś zawalony dzień mam
#5
Napisano 14.11.2013 19:01
Ten temat został otwarty przez moderatora.
Powód: Temat otwarty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#6
Napisano 27.11.2013 18:20
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych