To jak w nazwie tematu. Jak dodać nieśmiertelność klasie na x sekund, i jak dodać klasie Teleport używany x sekund od rozpoczęcia rundy i x sekund od pierwszego do drugiego uzycia. Tylko żeby sie nie bugował i teleportował dokładnie w to miejsce w które wskazujemy celownikiem
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Jak dodać Nieśmiertelność i Teleport klasie.
#1
Napisano 11.11.2013 12:54
#2
Napisano 11.11.2013 14:16
Teleport.
Biblioteki:
#include <fakemeta> #include <xs>
Zmienne:
new bool:uzyl[33];
Rejestrujemy:
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
W cod_class_enabled:
uzyl[id] = false; return COD_CONTINUE;
I na koncu sma:
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!uzyl[id]==false)
{
client_print(id, print_center, "Teleport mozna uzywac co 20s");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);
new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);
engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);
new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);
if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);
xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;
set_task ( 20.0, "ResetHUD", id )///Tu zmieniamy co ile teleport
set_task ( 10.0, "InfoTel", id )
}
public ResetHUD(id)
{
uzyl[id] = false;
}
public InfoTel(id)
{
client_print(id, print_center, "Ok, teleportuj sie :)");
}
Radar (Widzisz wrogow):
Zmienne:
new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel;
new bool:ma_klase[33]
Rejestrujemy:
g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");
set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");
I na koncu sma:
public radar_scan(id)
{
new PlayerCoords[3];
for (new id=1; id<=32; id++)
{
if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue;
for (new i=1;i<=32;i++)
{
if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id))
continue;
get_user_origin(i, PlayerCoords)
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_byte(i)
write_coord(PlayerCoords[0])
write_coord(PlayerCoords[1])
write_coord(PlayerCoords[2])
message_end()
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
write_byte(i)
message_end()
}
}
}
#3
Napisano 11.11.2013 18:50
Dodałeś też radar
. Nie no luss przyda sie łap + Jutro sprawdzę czy działa bo dziś zawalony dzień mam
#5
Napisano 14.11.2013 19:01
Ten temat został otwarty przez moderatora.
Powód: Temat otwarty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.

#6
Napisano 27.11.2013 18:20
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod














