Zacznijmy od przygotowania sobie podstawowej klasy np. Rusher
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> new const nazwa[] = "Rusher"; new const opis[] = "Brak"; new const bronie = 1<<CSW_M3; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 55; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); }
1. Dodajemy
#include <ColorChat> #include <fun>Pod
#include <codmod>
2. Następnie dodajemy
#define CZAS_GODMOD 5 //SEKUND
Pod
#include <fun>
3. Dodajemy
new bool:wykorzystal[33]; new bool:ma_klase[33]; new msg_bartime;
Pod
new const wytrzymalosc = liczba;
4. Do public plugin_init dodajemy
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
Obojętnie gdzie ważne , że w tym publicu
5. Dodajemy pod public plugin_init
public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ResetHUD(id); } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false;
6. Na koniec .sma dodajemy
public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(wykorzystal[id]) { ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc."); return; } wykorzystal[id] = true; set_user_godmode(id, 1); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0); set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id); message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id) write_short(CZAS_GODMOD) message_end() } public WylaczGod(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_user_godmode(id, 0); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0); } public ResetHUD(id) wykorzystal[id] = false;
Gotowe .sma klasy Rusher
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <ColorChat> #include <fun> #define CZAS_GODMOD 5 new const nazwa[] = "Rusher"; new const opis[] = "Ma 5 sekund niesmiertelnosci "; new const bronie = 1<<CSW_M3; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 55; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 0; new bool:wykorzystal[33]; new bool:ma_klase[33]; new msg_bartime; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); msg_bartime = get_user_msgid("BarTime"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ResetHUD(id); } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(wykorzystal[id]) { ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc."); return; } wykorzystal[id] = true; set_user_godmode(id, 1); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0); set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id); message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id) write_short(CZAS_GODMOD) message_end() } public WylaczGod(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_user_godmode(id, 0); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0); } public ResetHUD(id) wykorzystal[id] = false;
Jeśli chcemy zmienic czas nieśmiertelności (domyślny czas to 5 sekund)
Zmieniamy :
#define CZAS_GODMOD 5
Na
#define CZAS_GODMOD liczba
Np.
#define CZAS_GODMOD 321321321321