Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Szybkość poruszania się modelu


Najlepsza odpowiedź Droso, 11.11.2013 13:00

    velocity_by_aim(id, HORN_VEC , velocity) // predkosc według "wzorku gracza" HORN_VEC odpowiada za "sile"
    set_pev(Ent, pev_velocity, velocity)
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 11.11.2013 12:50

Witam,

 

Mam taki kod:

    new Float: origin[3], Float: aim[3], Float: velocity[3], Ent
    
    pev(id, pev_origin, origin)
    pev(id, pev_v_angle, aim)
    
    velocity_by_aim(id, 20, velocity)
    origin[0] += velocity[0];
    origin[1] += velocity[1];
    origin[2] += velocity[2];

    Ent = fm_create_entity("info_target")
    
    if (!Ent) return SKILL_READY;
    
    set_pev(Ent, pev_classname, "poke_attack")
    set_pev(Ent, pev_iuser1, HORN_DRILL_DAMAGE)
    set_pev(Ent, pev_iuser2, skill)
    fm_entity_set_model(Ent, MODELS[MDL_DISC])
    
    new Float:MinBox[3] = {-3.0, -3.0, -3.0}
    new Float:MaxBox[3] = {3.0, 3.0, 3.0}
    set_pev(Ent, pev_mins, MinBox)
    set_pev(Ent, pev_maxs, MaxBox)
    
    fm_entity_set_origin(Ent, origin)
    
    set_pev(Ent, pev_angles, aim)
    
    set_pev(Ent, pev_solid, SOLID_TRIGGER)
    set_pev(Ent, pev_movetype, MOVETYPE_FLY)
    set_pev(Ent, pev_owner, id)
    
    velocity_by_aim(id, HORN_VEC , velocity)
    set_pev(Ent, pev_velocity, velocity)
    
    message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
    write_byte(TE_BEAMFOLLOW)       //TE_BEAMFOLLOW
    write_short(Ent)  //The entity to attach the sprite to
    write_short(SPRITE_INDEX[SPR_BIGSPIT])  //sprite's model
    write_byte(5)   //life in 0.1 seconds
    write_byte(50)   //width of sprite
    write_byte(255)  //red
    write_byte(0)    //green
    write_byte(255)  //blue
    write_byte(255)  //brightness
    message_end()

 

Która linijka odpowiada za szybkość lotu modelu?


Znany jako oeN.


#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 11.11.2013 13:00   Najlepsza odpowiedź

    velocity_by_aim(id, HORN_VEC , velocity) // predkosc według "wzorku gracza" HORN_VEC odpowiada za "sile"
    set_pev(Ent, pev_velocity, velocity)

  • +
  • -
  • 2

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 11.11.2013 13:42

Dzięki,

 

Close.


Znany jako oeN.


#4 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 11.11.2013 16:09

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych