Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z zatruciem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 05.11.2013 22:55

Witam otóż mam problem dałem klasie tarantuli moc 1/4 na zatruwanie i gdy mam tą klasę to nikogo nie zatruwam a za to każdy może mnie zatruć chociaż tej klasy nie ma ! :(

 

Czyli ja jestem podatny na zatrucia a nie ja kogoś zatruje i tu proszę o pomoc abym ja mógł kogoś zatruwać a nie odwrotnie

 

Kod od zatrucia

 
public add_bonus_poison(id)
{
	if (!is_user_connected(id))	return 0
	
	new weapon,bodypart,attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)

	if(attacker_id!=0 && attacker_id != id && zatrucie[attacker_id] > 0 && get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id))
	{
		if(DemageTake[id] == 0) 
		{
			DemageTake[id] = 1;
			new obrazenia
			obrazenia=5; // tutaj zmieniasz wartość obrażeń zadawanych co 2 sek.
			new data[3];
			AddFlag(id, Flag_Trucizna);                              
			data[0] = attacker_id;
			data[1] = weapon;
			data[2] = obrazenia;
			set_task(11.0, "funcReleaseVic", id);
			set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id);
			set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON, data, 3);
		}
	}
	if (player_class[id] == Tarantula && random_num(1,4)==1)
	{
		if(DemageTake[id] == 0) 
		{
			DemageTake[id] = 1;
			new obrazenia
			obrazenia=5; // tutaj zmieniasz wartość obrażeń zadawanych co 2 sek.
			new data[3];
			AddFlag(id, Flag_Trucizna);                              
			data[0] = attacker_id;
			data[1] = weapon;
			data[2] = obrazenia;
			set_task(11.0, "funcReleaseVic", id);
			set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id);
			set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON, data, 3);
			client_print(id, print_center, "Zostales zatruty!!");
                        message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id);
                        write_short(5<<10); // fade lasts this long duration
                        write_short(3<<5); // fade lasts this long hold time
                        write_short(1<<1); // fade type (in / out)
                        write_byte(0); // red
                        write_byte(250); // green
                        write_byte(0); // blue
                        write_byte(90); // alpha
                        message_end();
		}
	}
	set_speedchange(id);
	set_renderchange(id)
	return 0
}
Tak samo z podpaleniem O.o ma się klasę ale ona nie podpala tylko osoba która tej klasy nie ma 
 
public Damage(id)
{
	if (is_user_connected(id))
	{
		new weapon
		new bodypart
		new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
		if(attacker_id!=0 && attacker_id != id)
		{
			new damage = read_data(2)
			if (is_user_connected(attacker_id))
			{
				if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id))
				{				
					if(damage>175) player_dmg[attacker_id]+=damage/2
					else player_dmg[attacker_id]+=damage
					dmg_exp(attacker_id)
					
					add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
					add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
					add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
					add_theif_bonus(id,attacker_id)
					add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)
					add_bonus_redirect(id)
					add_bonus_shake(attacker_id,id)
					add_bonus_necromancer(attacker_id,id)
					add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)	
					add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage)
					add_bonus_illusion(attacker_id,id,weapon)
                                        add_bonus_poison(id)
					item_take_damage(id,damage)
					add_bonus_piorun(attacker_id,id)
					add_bonus_korzen(attacker_id,id)
		                        add_bonus_awpdamage(attacker_id,id,weapon)
		                        add_bonus_m4masterdamage(attacker_id,id,weapon)
		                        add_bonus_akmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
		                        add_bonus_knifedamage(attacker_id,id)
					
					if(player_sword[attacker_id] == 1 && weapon==CSW_KNIFE )
						change_health(id,-35,attacker_id,"world")
					if (HasFlag(attacker_id,Flag_Ignite))
						RemoveFlag(attacker_id,Flag_Ignite)
					if((HasFlag(id,Flag_Illusion) || HasFlag(id,Flag_Teamshield))&& get_user_health(id) - damage > 0)
					{
						new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
						UTIL_Kill(attacker_id,id,weaponname)
					}
					if (HasFlag(id,Flag_Moneyshield))
						change_health(id,damage/2,0,"")
					if (damage > 0 && player_agility[id] > 0)
					{	
						new heal = floatround(player_damreduction[id]*damage)
						if (is_user_alive(id)) change_health(id,heal,0,"")
					}	
					if (HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
					{
						new owner = find_owner_by_euser(id,"Effect_Teamshield")
						new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
						if (is_user_alive(owner))
						{
							change_health(attacker_id,-damage,owner,weaponname)				
							change_health(id,damage/2,0,"")
						}
					}
                                        if (player_class[id] == Hefasto)
                                 	{
                                                if(random_num(1,4)==1)
                                                { 
                                                        Effect_Ignite(id,attacker_id,3)
                                                }
                                        }
					if (player_class[ attacker_id ] == Szkielet && is_user_alive(id)&&random_num(1,15)==1)
						client_cmd(id, "weapon_knife")
					
					if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
					{
						switch(player_class[attacker_id])
						{
							case Mag:
							{
								if(DemageTake[id] == 0) 
								{
									DemageTake[id] = 1;
									set_speedchange(id);
									new data[3];
									data[0] = 5; // obrazenia, tutaj zmieniasz wartość obrażeń zadawanych co 2 sek.
									data[1] = attacker;
									data[2] = weapon;
									set_task(11.0, "funcReleaseVic", id);
									set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id);
									set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON, data, 3, "b");
								}		
							}
							case Zabojca:
							{
								set_task(1.5, "funcDemageVic3", id)
							}
							case Hunter, Legionista:
							{
								new ori[3]
								trace_bool[attacker_id]=id
								get_user_origin(id,ori)
								
								new parms[5];
								
								for(new i=0;i<3;i++)
								{
									parms[i] = ori[i]
								}
								parms[3]=attacker_id
								parms[4]=id
								set_task(0.5,"charge_hunter",attacker_id,parms,5)
							}
						}
					}
				}
			}
		}
	}
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

Jest to klasa hefasto 

 
 

Daje ++


  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#2 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 09.11.2013 10:32

Poradziłem sobie do zamknięcia 


  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych