Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z zatruciem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 05.11.2013 22:55

Witam otóż mam problem dałem klasie tarantuli moc 1/4 na zatruwanie i gdy mam tą klasę to nikogo nie zatruwam a za to każdy może mnie zatruć chociaż tej klasy nie ma ! :(

 

Czyli ja jestem podatny na zatrucia a nie ja kogoś zatruje i tu proszę o pomoc abym ja mógł kogoś zatruwać a nie odwrotnie

 

Kod od zatrucia

 
public add_bonus_poison(id)
{
	if (!is_user_connected(id))	return 0
	
	new weapon,bodypart,attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)

	if(attacker_id!=0 && attacker_id != id && zatrucie[attacker_id] > 0 && get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id))
	{
		if(DemageTake[id] == 0) 
		{
			DemageTake[id] = 1;
			new obrazenia
			obrazenia=5; // tutaj zmieniasz wartość obrażeń zadawanych co 2 sek.
			new data[3];
			AddFlag(id, Flag_Trucizna);                              
			data[0] = attacker_id;
			data[1] = weapon;
			data[2] = obrazenia;
			set_task(11.0, "funcReleaseVic", id);
			set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id);
			set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON, data, 3);
		}
	}
	if (player_class[id] == Tarantula && random_num(1,4)==1)
	{
		if(DemageTake[id] == 0) 
		{
			DemageTake[id] = 1;
			new obrazenia
			obrazenia=5; // tutaj zmieniasz wartość obrażeń zadawanych co 2 sek.
			new data[3];
			AddFlag(id, Flag_Trucizna);                              
			data[0] = attacker_id;
			data[1] = weapon;
			data[2] = obrazenia;
			set_task(11.0, "funcReleaseVic", id);
			set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id);
			set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON, data, 3);
			client_print(id, print_center, "Zostales zatruty!!");
                        message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id);
                        write_short(5<<10); // fade lasts this long duration
                        write_short(3<<5); // fade lasts this long hold time
                        write_short(1<<1); // fade type (in / out)
                        write_byte(0); // red
                        write_byte(250); // green
                        write_byte(0); // blue
                        write_byte(90); // alpha
                        message_end();
		}
	}
	set_speedchange(id);
	set_renderchange(id)
	return 0
}
Tak samo z podpaleniem O.o ma się klasę ale ona nie podpala tylko osoba która tej klasy nie ma 
 
public Damage(id)
{
	if (is_user_connected(id))
	{
		new weapon
		new bodypart
		new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
		if(attacker_id!=0 && attacker_id != id)
		{
			new damage = read_data(2)
			if (is_user_connected(attacker_id))
			{
				if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id))
				{				
					if(damage>175) player_dmg[attacker_id]+=damage/2
					else player_dmg[attacker_id]+=damage
					dmg_exp(attacker_id)
					
					add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
					add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
					add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
					add_theif_bonus(id,attacker_id)
					add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)
					add_bonus_redirect(id)
					add_bonus_shake(attacker_id,id)
					add_bonus_necromancer(attacker_id,id)
					add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)	
					add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage)
					add_bonus_illusion(attacker_id,id,weapon)
                                        add_bonus_poison(id)
					item_take_damage(id,damage)
					add_bonus_piorun(attacker_id,id)
					add_bonus_korzen(attacker_id,id)
		                        add_bonus_awpdamage(attacker_id,id,weapon)
		                        add_bonus_m4masterdamage(attacker_id,id,weapon)
		                        add_bonus_akmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
		                        add_bonus_knifedamage(attacker_id,id)
					
					if(player_sword[attacker_id] == 1 && weapon==CSW_KNIFE )
						change_health(id,-35,attacker_id,"world")
					if (HasFlag(attacker_id,Flag_Ignite))
						RemoveFlag(attacker_id,Flag_Ignite)
					if((HasFlag(id,Flag_Illusion) || HasFlag(id,Flag_Teamshield))&& get_user_health(id) - damage > 0)
					{
						new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
						UTIL_Kill(attacker_id,id,weaponname)
					}
					if (HasFlag(id,Flag_Moneyshield))
						change_health(id,damage/2,0,"")
					if (damage > 0 && player_agility[id] > 0)
					{	
						new heal = floatround(player_damreduction[id]*damage)
						if (is_user_alive(id)) change_health(id,heal,0,"")
					}	
					if (HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
					{
						new owner = find_owner_by_euser(id,"Effect_Teamshield")
						new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
						if (is_user_alive(owner))
						{
							change_health(attacker_id,-damage,owner,weaponname)				
							change_health(id,damage/2,0,"")
						}
					}
                                        if (player_class[id] == Hefasto)
                                 	{
                                                if(random_num(1,4)==1)
                                                { 
                                                        Effect_Ignite(id,attacker_id,3)
                                                }
                                        }
					if (player_class[ attacker_id ] == Szkielet && is_user_alive(id)&&random_num(1,15)==1)
						client_cmd(id, "weapon_knife")
					
					if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
					{
						switch(player_class[attacker_id])
						{
							case Mag:
							{
								if(DemageTake[id] == 0) 
								{
									DemageTake[id] = 1;
									set_speedchange(id);
									new data[3];
									data[0] = 5; // obrazenia, tutaj zmieniasz wartość obrażeń zadawanych co 2 sek.
									data[1] = attacker;
									data[2] = weapon;
									set_task(11.0, "funcReleaseVic", id);
									set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id);
									set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON, data, 3, "b");
								}		
							}
							case Zabojca:
							{
								set_task(1.5, "funcDemageVic3", id)
							}
							case Hunter, Legionista:
							{
								new ori[3]
								trace_bool[attacker_id]=id
								get_user_origin(id,ori)
								
								new parms[5];
								
								for(new i=0;i<3;i++)
								{
									parms[i] = ori[i]
								}
								parms[3]=attacker_id
								parms[4]=id
								set_task(0.5,"charge_hunter",attacker_id,parms,5)
							}
						}
					}
				}
			}
		}
	}
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

Jest to klasa hefasto 

 
 

Daje ++


  • +
  • -
  • 0

#2 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 09.11.2013 10:32

Poradziłem sobie do zamknięcia 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych