Witam mógłby mi ktoś z was dodać do tego pluginu komendę dzięki której gracz będzie mógł włączyć i wyłączyć plugin czyli np. gdy gracz wpisze /info napisze mu,że wyłączyłeś/włączyłeś napis w HUD pojawiający się po zmianie mapy.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Hud na komende
#1
Napisano 02.11.2013 17:07
#2
Napisano 02.11.2013 18:12
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AztekHQS"
new bool: wlaczone;
new rundy[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("KoniecRundy", 2, "1=Round_End");
register_logevent("NowaRunda", 2, "1=Round_Start");
register_clcmd("say /info", "przelacz")
register_event("TextMsg", "RestartGry", "a", "2&#Game_w");
register_event("TextMsg", "RestartContin", "a", "2&#Game_C");
}
public RestartGry()
for(new i = 1; i <= 32; i++)
if(is_user_connected(i)) rundy[i] = 0;
public RestartContin()
for(new i = 1; i <= 32; i++)
if(is_user_connected(i)) rundy[i] = -1;
public KoniecRundy()
for(new i = 1; i <= 32; i++)
if(is_user_connected(i)) rundy[i]++;
public NowaRunda() {
for(new i = 1; i <= 32; i++) {
if(is_user_connected(i) && rundy[i] == 1 && wlaczone == true) {
set_hudmessage(255, 128, 0, 0.75, 0.20, 2, 0.01, 2.0);
show_hudmessage(i, "proszę o pomoc :D");
}
}
}
public client_putinserver(id) set_task(5.0, "Pokaz", id);
public Pokaz(id) {
if(is_user_alive(id) && wlaczone == true) {
set_hudmessage(255, 128, 0, 0.75, 0.20, 2, 0.01, 2.0);
show_hudmessage(id, "proszę o pomoc :D");
}
}
public client_disconnect(id)
if(task_exists(id)) remove_task(id)
public przelacz(id){
if(wlaczone == false)
wlaczone = true
else if(wlaczone == true)
wlaczone = false
}
sprawdź. elo
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
#3
Napisano 02.11.2013 21:02
wlaczone[id] = !wlaczone
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#4
Napisano 04.11.2013 07:15
Powiem tak byłem afk ,ale ten plugin od Jol nie działa ![]()
Może ty GT potrafisz to naprawić ,bo coś tam próbowałeś poprawić tylko ,że nie kumam o co ci chodziło ;D
#5
Napisano 04.11.2013 14:19
Potrafię, a jeśli chodzi o to:
wlaczone[id] = !wlaczone[id]
Przypuśćmy, że mam wartość domyślnie TRUE, znak ! oznacza negację, wlaczone[id] = !TRUE czyli FALSE więc wlaczone[id] = FALSE ![]()
a potem na odwrót czyli wlaczone[id] = !false ( więc true itd.)
Napisz dokładniej co zrobić itp, jak bd w domu to to zrobię.
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#6
Napisano 04.11.2013 14:27
Potrzebuje plugin ,który będzie wyświetlał info na początku MAPY o tym ,że zalecane jest założenia hasła na nick [już sam sobie wpiszę] ,tylko ,chcę ,aby napis nie wyświetlał się graczom ,którzy wpiszą komendę np. /info . Bo np. już zrobili konto i niechcą oglądać tego powiadomienia co zmianę mapy.
#7
Napisano 04.11.2013 16:20
http://wklej.org/id/1167400/
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#8
Napisano 04.11.2013 19:01
no coś w tym stylu ,tylko ,umiesz ten chat przerobić na hud ? już tam pozycje sobie ustawie. A i da się zrobić tak ,że jeżeli gracz wpisze /info to zapisze się ono po zmianie mapy ? czyli ,jeżeli zmieni się mapa ,a gracz na poprzedniej wpisał /info to ta wiadomość mu się nie wyświetli ?
#9
Napisano 04.11.2013 21:10
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
new nazwa_gracza[33][33]
new wpisal[33]
new gvault
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
gvault=nvault_open("nickiihaslo")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "resp", 1)
register_clcmd("say /info", "stop")
}
public client_putinserver(id)
{
get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 32)
Wczytaj(id)
}
public client_disconnect(id)
{
Zapisz(id)
formatex(nazwa_gracza[id], 32, "")
wpisal[id] = 0
}
public resp(id)
{
if(!wpisal[id])
{
set_hudmessage(42, 255, 85, -1.0, 0.24, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Lepiej zaloz haslo na konto, wpisz /info zeby wylaczyc te wiadomosc!")
}
}
public stop(id)
{
wpisal[id] = !wpisal[id]
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "%s wiadomosc o haslo na konto!", wpisal?"Wlaczyles":"Wylaczyles")
}
public Zapisz(id)
{
nvault_set(gvault, nazwa_gracza[id], wpisal[id])
}
public Wczytaj(id)
{
new value=nvault_get(gvault, nazwa_gracza[id])
wpisal[id] = value
}
Jak Będzie chcieć zmienić kolor lub pozycję to napisz ![]()
#10
Napisano 04.11.2013 21:12
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#11
Napisano 05.11.2013 15:11
Mały problem
plugin mi serwa crashuje.
#12
Napisano 05.11.2013 15:35
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#13
Napisano 06.11.2013 17:46
Sam jestem zdziwiony ,ale error logów nie ma ![]()
#14
Napisano 06.11.2013 19:17
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#15
Napisano 06.11.2013 21:00
Użytkownik Wetris edytował ten post 06.11.2013 21:01
#16
Napisano 07.11.2013 18:26
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include
#include
#include
#include
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
new nazwa_gracza[33][33]
new wpisal[33]
new gvault
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
gvault=nvault_open("nickiihaslo")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "resp", 1)
register_clcmd("say /info", "stop")
}
public client_putinserver(id)
{
get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 32)
Wczytaj(id)
}
public client_disconnect(id)
{
Zapisz(id)
formatex(nazwa_gracza[id], 32, "")
wpisal[id] = 0
}
public resp(id)
{
if(!wpisal[id])
{
set_hudmessage(42, 255, 85, -1.0, 0.24, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Lepiej zaloz haslo na konto, wpisz /info zeby wylaczyc te wiadomosc!")
}
}
public stop(id)
{
wpisal[id] = !wpisal[id]
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "%s wiadomosc o haslo na konto!", wpisal?"Wlaczyles":"Wylaczyles")
}
public Zapisz(id)
{
nvault_set(gvault, nazwa_gracza[id], wpisal[id])
}
public Wczytaj(id)
{
new szText[16]
nvault_get(gvault, nazwa_gracza[id], szText, 15)
trim(szText)
wpisal[id] = str_to_num(szText);
}
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#17
Napisano 08.11.2013 15:03
Nie da się skomplikować.
#18
Napisano 08.11.2013 15:48
![]()
Załączone pliki
#19
Napisano 08.11.2013 16:24
public Zapisz(id)
{
new value[6]
num_to_str(wpisal[id], value, 5)
nvault_set(gvault, nazwa_gracza[id], value)
}
public Wczytaj(id)
{
new szText[6]
nvault_get(gvault, nazwa_gracza[id], szText, 5)
wpisal[id] = str_to_num(szText);
} na to tamte 2 public'e
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#20
Napisano 08.11.2013 17:52
Wgrywam ten plugin od Aemiksowy ,i ten ze zmienionymi publicami i oba crashują serwer ![]()
Wydaje mi się ,że to nie wina pluginu ,bo już parę osób dawało swoje sma i nie wieże ,że wszystkie są błędne raczej mam coś zablokowane czy coś w tym stylu tylko co ;D
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod




hudrunda.amxx










