Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Hud na komende


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wetris

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.11.2013 17:07

Witam mógłby mi ktoś z was dodać do tego pluginu komendę dzięki której gracz będzie  mógł włączyć i wyłączyć plugin czyli np. gdy gracz wpisze /info napisze mu,że wyłączyłeś/włączyłeś napis w HUD pojawiający się po zmianie mapy.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 02.11.2013 18:12

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AztekHQS"

new bool: wlaczone;
new rundy[33];

public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

        register_logevent("KoniecRundy", 2, "1=Round_End");
        register_logevent("NowaRunda", 2, "1=Round_Start");
    register_clcmd("say /info", "przelacz")

        register_event("TextMsg", "RestartGry", "a", "2&#Game_w");
        register_event("TextMsg", "RestartContin", "a", "2&#Game_C");
}

public RestartGry()
        for(new i = 1; i <= 32; i++)
                if(is_user_connected(i)) rundy[i] = 0;

public RestartContin()
        for(new i = 1; i <= 32; i++)
                if(is_user_connected(i)) rundy[i] = -1;

public KoniecRundy()
        for(new i = 1; i <= 32; i++)
                if(is_user_connected(i)) rundy[i]++;

public NowaRunda() {
        for(new i = 1; i <= 32; i++) {
                if(is_user_connected(i) && rundy[i] == 1 && wlaczone == true) {
                        set_hudmessage(255, 128, 0, 0.75, 0.20, 2, 0.01, 2.0);
                        show_hudmessage(i, "proszę o pomoc :D");
                }
        }
}

public client_putinserver(id) set_task(5.0, "Pokaz", id);

public Pokaz(id) {
        if(is_user_alive(id) && wlaczone == true) {
                set_hudmessage(255, 128, 0, 0.75, 0.20, 2, 0.01, 2.0);
                show_hudmessage(id, "proszę o pomoc :D");
        }
}

public client_disconnect(id)
        if(task_exists(id)) remove_task(id)

public przelacz(id){
    if(wlaczone == false)
        wlaczone = true
    else if(wlaczone == true)
        wlaczone = false
}

    

 

sprawdź. elo


  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 02.11.2013 21:02

O ile się nie myle to gracz ma osobiście sobie dopasować, czy tekst ma być wyświetlany, więc zmienna włączone powinna być tablicą 33. A funkcje przełącz mozna zrobić tak :
wlaczone[id] = !wlaczone

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#4 Wetris

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.11.2013 07:15

Powiem tak byłem afk ,ale ten plugin od Jol nie działa :(

Może ty GT potrafisz to naprawić ,bo coś tam próbowałeś poprawić tylko ,że nie kumam o co ci chodziło ;D

 


  • +
  • -
  • 0

#5 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 04.11.2013 14:19

Potrafię,  a jeśli chodzi o to:

 

wlaczone[id] = !wlaczone[id]

Przypuśćmy, że mam wartość domyślnie TRUE, znak ! oznacza negację, wlaczone[id] = !TRUE czyli FALSE więc wlaczone[id] = FALSE xD

 a potem na odwrót czyli wlaczone[id] = !false ( więc true itd.)

 

Napisz dokładniej co zrobić itp, jak bd w domu to to zrobię.


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#6 Wetris

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.11.2013 14:27

Potrzebuje plugin ,który będzie wyświetlał info na początku MAPY o tym ,że zalecane jest założenia hasła na nick [już sam sobie wpiszę] ,tylko ,chcę ,aby napis nie wyświetlał się graczom ,którzy wpiszą komendę np. /info . Bo np. już zrobili konto i niechcą oglądać tego powiadomienia co zmianę mapy.


  • +
  • -
  • 0

#7 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 04.11.2013 16:20

teoretycznie:
http://wklej.org/id/1167400/

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#8 Wetris

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.11.2013 19:01

no coś w tym stylu ,tylko ,umiesz ten chat przerobić na hud ? już tam pozycje sobie ustawie. A i da się zrobić tak ,że jeżeli gracz wpisze /info to zapisze się ono po zmianie mapy ? czyli ,jeżeli zmieni się mapa ,a gracz na poprzedniej wpisał /info to ta wiadomość mu się nie wyświetli ?


  • +
  • -
  • 0

#9 Mychu

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:229
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:katowice
Offline

Napisano 04.11.2013 21:10

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


new nazwa_gracza[33][33]
new wpisal[33]
new gvault
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	gvault=nvault_open("nickiihaslo")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "resp", 1)
	register_clcmd("say /info", "stop")
}

public client_putinserver(id)
{
	get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 32)
	Wczytaj(id)
}
public client_disconnect(id)
{
	Zapisz(id)
	formatex(nazwa_gracza[id], 32, "")
	wpisal[id] = 0
}
public resp(id)
{
	if(!wpisal[id])
	{
		set_hudmessage(42, 255, 85, -1.0, 0.24, 0, 6.0, 12.0)
		show_hudmessage(id, "Lepiej zaloz haslo na konto, wpisz /info zeby wylaczyc te wiadomosc!")
	}
}
public stop(id)
{
	wpisal[id] = !wpisal[id]
	
	set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0)
	show_hudmessage(id, "%s wiadomosc o haslo na konto!", wpisal?"Wlaczyles":"Wylaczyles")
}
public Zapisz(id)
{
	nvault_set(gvault, nazwa_gracza[id], wpisal[id])
}
public Wczytaj(id)
{
	new value=nvault_get(gvault, nazwa_gracza[id])
	wpisal[id] = value
}

Jak Będzie chcieć zmienić kolor lub pozycję to napisz :)


  • +
  • -
  • 0

76561198004971956.pngAddFriend.png

 


#10 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 04.11.2013 21:12

To już jest z zapisem, a w miejsce client_print po prostu skopiuj z tego co podałeś ( funkcje set_hudmessage i show_hudmessage ) wyżej pluginu. Pozdrawiam. :)

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#11 Wetris

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.11.2013 15:11

Mały problem ;P plugin mi serwa crashuje.


  • +
  • -
  • 0

#12 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 05.11.2013 15:35

Jak crashuje? Logi daj. :)

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#13 Wetris

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.11.2013 17:46

Sam jestem zdziwiony ,ale error logów nie ma :o


  • +
  • -
  • 0

#14 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 06.11.2013 19:17

Ale na pewno przez to ? Odblokowane moduły?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#15 Wetris

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.11.2013 21:00

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; These modules will be auto-detected and loaded   ;;
;;  as needed.  You do not need to enable them here ;;
;;  unless you have problems.                       ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
 
fun
engine
fakemeta
;geoip
;sockets
;regex
nvault
cstrike
csx
hamsandwich
orpheu
 
1. To części mojego modules.ini
2. Error logów brak.
3. Plugin jest wgrany poprawnie 100% [i to on na pewno crashuje serwer]
4. Już mnie głowa od tego wszystkiego boli co jest nie tak ;D
 
5. Masz tutaj jeszcze raz ten kod ,może coś ci wpadnie do głowy :
 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <hamsandwich>
 
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
 
 
new nazwa_gracza[33][33]
new wpisal[33]
new gvault
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
gvault=nvault_open("nickiihaslo")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "resp", 1)
register_clcmd("say /info", "stop")
}
 
public client_putinserver(id)
{
get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 32)
Wczytaj(id)
}
public client_disconnect(id)
{
Zapisz(id)
formatex(nazwa_gracza[id], 32, "")
wpisal[id] = 0
}
public resp(id)
{
if(!wpisal[id])
{
set_hudmessage(42, 255, 85, -1.0, 0.24, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Lepiej zaloz haslo na konto, wpisz /info zeby wylaczyc te wiadomosc!")
}
}
public stop(id)
{
wpisal[id] = !wpisal[id]
 
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "%s wiadomosc o haslo na konto!", wpisal?"Wlaczyles":"Wylaczyles")
}
public Zapisz(id)
{
nvault_set(gvault, nazwa_gracza[id], wpisal[id])
}
public Wczytaj(id)
{
new value=nvault_get(gvault, nazwa_gracza[id])
wpisal[id] = value
}

 


Użytkownik Wetris edytował ten post 06.11.2013 21:01

  • +
  • -
  • 0

#16 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 07.11.2013 18:26

Check this :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include 
#include 
#include 
#include 

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


new nazwa_gracza[33][33]
new wpisal[33]
new gvault
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	gvault=nvault_open("nickiihaslo")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "resp", 1)
	register_clcmd("say /info", "stop")
}

public client_putinserver(id)
{
	get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 32)
	Wczytaj(id)
}
public client_disconnect(id)
{
	Zapisz(id)
	formatex(nazwa_gracza[id], 32, "")
	wpisal[id] = 0
}
public resp(id)
{
	if(!wpisal[id])
	{
		set_hudmessage(42, 255, 85, -1.0, 0.24, 0, 6.0, 12.0)
		show_hudmessage(id, "Lepiej zaloz haslo na konto, wpisz /info zeby wylaczyc te wiadomosc!")
	}
}
public stop(id)
{
	wpisal[id] = !wpisal[id]
	
	set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0)
	show_hudmessage(id, "%s wiadomosc o haslo na konto!", wpisal?"Wlaczyles":"Wylaczyles")
}
public Zapisz(id)
{
	nvault_set(gvault, nazwa_gracza[id], wpisal[id])
}
public Wczytaj(id)
{
	new szText[16]
	
	nvault_get(gvault, nazwa_gracza[id], szText, 15)
	trim(szText)
	wpisal[id] = str_to_num(szText);
}

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#17 Wetris

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.11.2013 15:03

Nie da się skomplikować.


  • +
  • -
  • 0

#18 Aemiksowy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 08.11.2013 15:48

;)

Załączone pliki



#19 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 08.11.2013 16:24

jak tamto nie bd dzialac to zamien
public Zapisz(id)
{
	new value[6]
	num_to_str(wpisal[id], value, 5)
	nvault_set(gvault, nazwa_gracza[id], value)
}

public Wczytaj(id)
{
	new szText[6]
	
	nvault_get(gvault, nazwa_gracza[id], szText, 5)
	wpisal[id] = str_to_num(szText);
}
na to tamte 2 public'e

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#20 Wetris

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.11.2013 17:52

Wgrywam ten plugin od Aemiksowy ,i ten ze zmienionymi publicami i oba crashują serwer :(

 

Wydaje mi się ,że to nie wina pluginu ,bo już parę osób dawało swoje sma i nie wieże ,że wszystkie są błędne raczej mam coś zablokowane czy coś w tym stylu tylko co ;D


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych