Witam mógłby mi ktoś z was dodać do tego pluginu komendę dzięki której gracz będzie mógł włączyć i wyłączyć plugin czyli np. gdy gracz wpisze /info napisze mu,że wyłączyłeś/włączyłeś napis w HUD pojawiający się po zmianie mapy.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Hud na komende
#1
Napisano 02.11.2013 17:07
#2
Napisano 02.11.2013 18:12
#include <amxmodx> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "AztekHQS" new bool: wlaczone; new rundy[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_logevent("KoniecRundy", 2, "1=Round_End"); register_logevent("NowaRunda", 2, "1=Round_Start"); register_clcmd("say /info", "przelacz") register_event("TextMsg", "RestartGry", "a", "2&#Game_w"); register_event("TextMsg", "RestartContin", "a", "2&#Game_C"); } public RestartGry() for(new i = 1; i <= 32; i++) if(is_user_connected(i)) rundy[i] = 0; public RestartContin() for(new i = 1; i <= 32; i++) if(is_user_connected(i)) rundy[i] = -1; public KoniecRundy() for(new i = 1; i <= 32; i++) if(is_user_connected(i)) rundy[i]++; public NowaRunda() { for(new i = 1; i <= 32; i++) { if(is_user_connected(i) && rundy[i] == 1 && wlaczone == true) { set_hudmessage(255, 128, 0, 0.75, 0.20, 2, 0.01, 2.0); show_hudmessage(i, "proszę o pomoc :D"); } } } public client_putinserver(id) set_task(5.0, "Pokaz", id); public Pokaz(id) { if(is_user_alive(id) && wlaczone == true) { set_hudmessage(255, 128, 0, 0.75, 0.20, 2, 0.01, 2.0); show_hudmessage(id, "proszę o pomoc :D"); } } public client_disconnect(id) if(task_exists(id)) remove_task(id) public przelacz(id){ if(wlaczone == false) wlaczone = true else if(wlaczone == true) wlaczone = false }
sprawdź. elo
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
#3
Napisano 02.11.2013 21:02
wlaczone[id] = !wlaczone
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#4
Napisano 04.11.2013 07:15
Powiem tak byłem afk ,ale ten plugin od Jol nie działa
Może ty GT potrafisz to naprawić ,bo coś tam próbowałeś poprawić tylko ,że nie kumam o co ci chodziło ;D
#5
Napisano 04.11.2013 14:19
Potrafię, a jeśli chodzi o to:
wlaczone[id] = !wlaczone[id]
Przypuśćmy, że mam wartość domyślnie TRUE, znak ! oznacza negację, wlaczone[id] = !TRUE czyli FALSE więc wlaczone[id] = FALSE
a potem na odwrót czyli wlaczone[id] = !false ( więc true itd.)
Napisz dokładniej co zrobić itp, jak bd w domu to to zrobię.
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#6
Napisano 04.11.2013 14:27
Potrzebuje plugin ,który będzie wyświetlał info na początku MAPY o tym ,że zalecane jest założenia hasła na nick [już sam sobie wpiszę] ,tylko ,chcę ,aby napis nie wyświetlał się graczom ,którzy wpiszą komendę np. /info . Bo np. już zrobili konto i niechcą oglądać tego powiadomienia co zmianę mapy.
#7
Napisano 04.11.2013 16:20
http://wklej.org/id/1167400/
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#8
Napisano 04.11.2013 19:01
no coś w tym stylu ,tylko ,umiesz ten chat przerobić na hud ? już tam pozycje sobie ustawie. A i da się zrobić tak ,że jeżeli gracz wpisze /info to zapisze się ono po zmianie mapy ? czyli ,jeżeli zmieni się mapa ,a gracz na poprzedniej wpisał /info to ta wiadomość mu się nie wyświetli ?
#9
Napisano 04.11.2013 21:10
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <nvault> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" new nazwa_gracza[33][33] new wpisal[33] new gvault public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) gvault=nvault_open("nickiihaslo") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "resp", 1) register_clcmd("say /info", "stop") } public client_putinserver(id) { get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 32) Wczytaj(id) } public client_disconnect(id) { Zapisz(id) formatex(nazwa_gracza[id], 32, "") wpisal[id] = 0 } public resp(id) { if(!wpisal[id]) { set_hudmessage(42, 255, 85, -1.0, 0.24, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(id, "Lepiej zaloz haslo na konto, wpisz /info zeby wylaczyc te wiadomosc!") } } public stop(id) { wpisal[id] = !wpisal[id] set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(id, "%s wiadomosc o haslo na konto!", wpisal?"Wlaczyles":"Wylaczyles") } public Zapisz(id) { nvault_set(gvault, nazwa_gracza[id], wpisal[id]) } public Wczytaj(id) { new value=nvault_get(gvault, nazwa_gracza[id]) wpisal[id] = value }
Jak Będzie chcieć zmienić kolor lub pozycję to napisz
#10
Napisano 04.11.2013 21:12
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#11
Napisano 05.11.2013 15:11
Mały problem plugin mi serwa crashuje.
#12
Napisano 05.11.2013 15:35
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#13
Napisano 06.11.2013 17:46
Sam jestem zdziwiony ,ale error logów nie ma
#14
Napisano 06.11.2013 19:17
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#15
Napisano 06.11.2013 21:00
Użytkownik Wetris edytował ten post 06.11.2013 21:01
#16
Napisano 07.11.2013 18:26
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include #include #include #include #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" new nazwa_gracza[33][33] new wpisal[33] new gvault public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) gvault=nvault_open("nickiihaslo") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "resp", 1) register_clcmd("say /info", "stop") } public client_putinserver(id) { get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 32) Wczytaj(id) } public client_disconnect(id) { Zapisz(id) formatex(nazwa_gracza[id], 32, "") wpisal[id] = 0 } public resp(id) { if(!wpisal[id]) { set_hudmessage(42, 255, 85, -1.0, 0.24, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(id, "Lepiej zaloz haslo na konto, wpisz /info zeby wylaczyc te wiadomosc!") } } public stop(id) { wpisal[id] = !wpisal[id] set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(id, "%s wiadomosc o haslo na konto!", wpisal?"Wlaczyles":"Wylaczyles") } public Zapisz(id) { nvault_set(gvault, nazwa_gracza[id], wpisal[id]) } public Wczytaj(id) { new szText[16] nvault_get(gvault, nazwa_gracza[id], szText, 15) trim(szText) wpisal[id] = str_to_num(szText); }
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#17
Napisano 08.11.2013 15:03
Nie da się skomplikować.
#18
Napisano 08.11.2013 15:48
Załączone pliki
#19
Napisano 08.11.2013 16:24
public Zapisz(id) { new value[6] num_to_str(wpisal[id], value, 5) nvault_set(gvault, nazwa_gracza[id], value) } public Wczytaj(id) { new szText[6] nvault_get(gvault, nazwa_gracza[id], szText, 5) wpisal[id] = str_to_num(szText); }na to tamte 2 public'e
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#20
Napisano 08.11.2013 17:52
Wgrywam ten plugin od Aemiksowy ,i ten ze zmienionymi publicami i oba crashują serwer
Wydaje mi się ,że to nie wina pluginu ,bo już parę osób dawało swoje sma i nie wieże ,że wszystkie są błędne raczej mam coś zablokowane czy coś w tym stylu tylko co ;D
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych