PRosba o klase Jumper i 5 innych
Sebastianka
30.10.2013
Jumper
Opis: Mniejsza Grawitacja
inteligencja:5
zdrowie: 10
wytrzymalowsc: 15
kondycja: 10
bronie: nóz
_____________
Farmer
Opis: Ma Dwie Apteczki
inteligencja:15
zdrowie: 20
wytrzymalowsc: 15
kondycja: 15
bronie: nóz
________________
Ninja
Opis: Dwa Skoki,Grawitacja 700
inteligencja:5
zdrowie: 10
wytrzymalowsc: 15
kondycja: 10
bronie: nóz
___________________
Elektryk
Opis: Posiada dwa pioruny
inteligencja:5
zdrowie: 25
wytrzymalowsc: 15
kondycja: 10
bronie: nóz
_________________
Saper
Opis: Posiada 3 Miny
inteligencja:0
zdrowie: 10
wytrzymalowsc: 15
kondycja: 15
bronie: nóz
____________________
Premium Hejter
Opis: Dwa Skoki,Grawitacja 550,dwie apteczki
inteligencja:5
zdrowie: 10
wytrzymalowsc: 15
kondycja: 10
bronie: nóz
Flaga t
__________________________
Dodaje to są klasy Do Deathrun
Z góry thx
Użytkownik Sebastianka edytował ten post 30.10.2013 07:41
Opis: Mniejsza Grawitacja
inteligencja:5
zdrowie: 10
wytrzymalowsc: 15
kondycja: 10
bronie: nóz
_____________
Farmer
Opis: Ma Dwie Apteczki
inteligencja:15
zdrowie: 20
wytrzymalowsc: 15
kondycja: 15
bronie: nóz
________________
Ninja
Opis: Dwa Skoki,Grawitacja 700
inteligencja:5
zdrowie: 10
wytrzymalowsc: 15
kondycja: 10
bronie: nóz
___________________
Elektryk
Opis: Posiada dwa pioruny
inteligencja:5
zdrowie: 25
wytrzymalowsc: 15
kondycja: 10
bronie: nóz
_________________
Saper
Opis: Posiada 3 Miny
inteligencja:0
zdrowie: 10
wytrzymalowsc: 15
kondycja: 15
bronie: nóz
____________________
Premium Hejter
Opis: Dwa Skoki,Grawitacja 550,dwie apteczki
inteligencja:5
zdrowie: 10
wytrzymalowsc: 15
kondycja: 10
bronie: nóz
Flaga t
__________________________
Dodaje to są klasy Do Deathrun

Z góry thx
Użytkownik Sebastianka edytował ten post 30.10.2013 07:41
szelbi
30.10.2013
Jumper
Spoiler
W linijce 45. zmieniasz grawitację.
Farmer
Spoiler
Ninja
Spoiler
Elektryk
Spoiler
Saper
Spoiler
Hejter (Premium)
Spoiler
RasiaQ
30.10.2013
W
public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
i w tym
public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
500.0/ 800.0 oznacza 500 grawitacji. W tym możesz też to zmienić
@EDIT
Żeby nie robić spamu
Załączone pliki
Użytkownik Drizzt edytował ten post 30.10.2013 16:12