Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka fbxzkoesc7v5 dodana przez szelbi, 30.10.2013 08:10
Typ:



1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
 
new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";
 
new const nazwa[] = "Elektryk";
new const opis[] = "Posiada dwa pioruny";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
 
public plugin_precache()
{
	sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
	precache_sound(gszSound);
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	ilosc_blyskawic[id] = 2;
	ma_klase[id] = 1;
 
	return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = 0;
	ilosc_blyskawic[id] = 0;
}
 
public cod_class_skill_used(id)
{
 
	if(!is_user_alive(id))
	return PLUGIN_HANDLED;
 
	if(!ilosc_blyskawic[id])
	return PLUGIN_HANDLED;
 
	new ofiara, body;
	get_user_aiming(id, ofiara, body);
 
	if(is_user_alive(ofiara)){
		if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
 
		if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
			client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
		ilosc_blyskawic[id]--;
 
		puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
 
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
	message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
	write_byte(TE_BEAMENTS)
	write_short(startEntity)        // start entity
	write_short(endEntity)        // end entity
	write_short(iSprite)            // model
	write_byte(startFrame)        // starting frame
	write_byte(frameRate)            // frame rate
	write_byte(life)                // life
	write_byte(width)                // line width
	write_byte(noise)                // noise amplitude
	write_byte(red)                // red
	write_byte(green)                // green
	write_byte(blue)                // blue
	write_byte(alpha)                // brightness
	write_byte(speed)                // scroll speed
	message_end()
}
 
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
	//Obrazenia
	new ent = create_entity("info_target");
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
	cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);
 
	remove_entity(ent);
 
	//Piorun
	Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
 
	//Dzwiek
	emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
	emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
 
public ResetHUD(id)
{
	if(ma_klase[id] == 1)
	ilosc_blyskawic[id] = 3;
}

Dodanych wklejek: 4031
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011