Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podwójny HUD


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Play4Fun

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 28.10.2013 21:02

Witam chciałbym was zapytać jak można by było prosto i łatwo zrobić drugi hud, przykład:
 

public write_hud(id)
{
if (player_lvl[id] == 0)
player_lvl[id] = 1
 
new tpstring[1024] 
 
new Float:xp_now
new Float:xp_need
new Float:perc
 
if (last_update_xp[id] == player_xp[id])
{
perc = last_update_perc[id]
}
else
{
//Calculate percentage of xp required to level
if (player_lvl[id] == 1)
{
xp_now = float(player_xp[id])
xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
else
{
xp_now = float(player_xp[id])-float( LevelXP[player_lvl[id]-1])
xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])-float(LevelXP[player_lvl[id]-1])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
}
 
last_update_xp[id] = player_xp[id]
last_update_perc[id] = perc
 
 
 
   set_hudmessage(150, 0, 0,  0.03, 0.20)
show_hudmessage(id,"{Klasa}: %s^n{Level}: %i (%0.0f%s)^n{itemt}: %s^n{%i}", Race[player_class[id]],  player_lvl[id],  perc,"%%", player_item_name[id], item_durability[id])
 
 
   
 
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id) 
write_byte(0) 
write_string(tpstring) 
message_end() 
}

Teraz mianowicie chciałbym zrobić drugi HUD, pomyślałem o drugiej funkcji, to tylko set i show więc powinno działać.

public write_hud2
{

 set_hudmessage(150, 0, 0,  0.03, 0.20)
show_hudmessage(id,"PRZYKŁAD")

}

Lecz ten drugi HUD Nie zostaje wyświetlony kombinowałem na wiele sposobów ;) ma ktoś może jakiś pomysł? Za pomoc lecą + ;)


  • +
  • -
  • 0

#2 umadBRO?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:187
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.10.2013 21:04

Albo ja ślepy jestem albo nie wiem, nie widzę parametrów jakie powinien posiadać set_hudmessage, lub kanał jest taki sam lub go brakuje.


  • +
  • -
  • 1

#3 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 28.10.2013 21:09

wogóle co ty zrobiłeś? :D
public write_hud2( id )
{
new Float:holdtime = 3.0
set_hudmessage(150, 0, 0,  0.03, 0.20, _, _, holdtime)
show_hudmessage(id,"PRZYKŁAD")
}
teraz wywołaj gdzieś w pluginie funkcję write_hud2(id) Oraz taka ciekawostka, jeśli nie wiesz. Jeśli korzystasz z AMXX STUDIO na górze masz zakładkę GENERATORS. Wybierz opcje Hudmessage Generator. Dalej to już z górki xD

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#4 Play4Fun

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 28.10.2013 21:12

Nie no spoko już ogarnąłem, że przecież są tu kanały dobra dzięki wielkie macie po +

 

Do zamknięcia 


Użytkownik Play4Fun edytował ten post 28.10.2013 21:12

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych