Witam chciałbym was zapytać jak można by było prosto i łatwo zrobić drugi hud, przykład:
public write_hud(id) { if (player_lvl[id] == 0) player_lvl[id] = 1 new tpstring[1024] new Float:xp_now new Float:xp_need new Float:perc if (last_update_xp[id] == player_xp[id]) { perc = last_update_perc[id] } else { //Calculate percentage of xp required to level if (player_lvl[id] == 1) { xp_now = float(player_xp[id]) xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]]) perc = xp_now*100.0/xp_need } else { xp_now = float(player_xp[id])-float( LevelXP[player_lvl[id]-1]) xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])-float(LevelXP[player_lvl[id]-1]) perc = xp_now*100.0/xp_need } } last_update_xp[id] = player_xp[id] last_update_perc[id] = perc set_hudmessage(150, 0, 0, 0.03, 0.20) show_hudmessage(id,"{Klasa}: %s^n{Level}: %i (%0.0f%s)^n{itemt}: %s^n{%i}", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id], item_durability[id]) message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id) write_byte(0) write_string(tpstring) message_end() }
Teraz mianowicie chciałbym zrobić drugi HUD, pomyślałem o drugiej funkcji, to tylko set i show więc powinno działać.
public write_hud2 { set_hudmessage(150, 0, 0, 0.03, 0.20) show_hudmessage(id,"PRZYKŁAD") }
Lecz ten drugi HUD Nie zostaje wyświetlony kombinowałem na wiele sposobów ma ktoś może jakiś pomysł? Za pomoc lecą +