Witam chciałbym was zapytać jak można by było prosto i łatwo zrobić drugi hud, przykład:
public write_hud(id)
{
if (player_lvl[id] == 0)
player_lvl[id] = 1
new tpstring[1024]
new Float:xp_now
new Float:xp_need
new Float:perc
if (last_update_xp[id] == player_xp[id])
{
perc = last_update_perc[id]
}
else
{
//Calculate percentage of xp required to level
if (player_lvl[id] == 1)
{
xp_now = float(player_xp[id])
xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
else
{
xp_now = float(player_xp[id])-float( LevelXP[player_lvl[id]-1])
xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])-float(LevelXP[player_lvl[id]-1])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
}
last_update_xp[id] = player_xp[id]
last_update_perc[id] = perc
set_hudmessage(150, 0, 0, 0.03, 0.20)
show_hudmessage(id,"{Klasa}: %s^n{Level}: %i (%0.0f%s)^n{itemt}: %s^n{%i}", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id], item_durability[id])
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}
Teraz mianowicie chciałbym zrobić drugi HUD, pomyślałem o drugiej funkcji, to tylko set i show więc powinno działać.
public write_hud2
{
set_hudmessage(150, 0, 0, 0.03, 0.20)
show_hudmessage(id,"PRZYKŁAD")
}
Lecz ten drugi HUD Nie zostaje wyświetlony kombinowałem na wiele sposobów
ma ktoś może jakiś pomysł? Za pomoc lecą + ![]()


Dodatki SourceMod












