Mi chodzi o submodele, czyli że w jednym pliku może być dowolna ilość modeli, cs musi załadować wtedy mniej bytów, więc można je wykorzystać na mapie U ciebie jest 21 modeli, czyli 21 bytów. Gdyby to zapisać jako 1 (sub model) byt to by było super, szczególnie że dzięki temu mogą mniej ważyć (szczególnie modele postaci - potworów).Chcę spełnić tę tezę, jednak nie mam pojęcia jak zrobić submodele, wie ktoś jak ? Wiem jak się robi modele ( dla ułatwienia )
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
SUB MODELE
#1
Napisano 23.10.2013 14:23
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#2
Napisano 23.10.2013 14:46
U ciebie jest 21 modeli, czyli 21 bytów
LOL, a jak będzie jeden model i tyle samo potworków to będzie jeden byt?
NIE.
Liczba bytów się nie zmniejszy, liczba precachowanych plików TAK.
Plik QC Czapek używających submodelu:
/*
==============================================================================
QC script generated by Half-Life MDL Decompiler 1.2
2003, Kratisto. Based on code from Valve's HL SDK.
CzapkiSC01.mdl
Original internal name:
"czapka_15a.mdl"
==============================================================================
*/
$modelname "CS-BATTLE.mdl"
$cd ".\"
$cdtexture ".\"
$scale 1.0
$cliptotextures
$bbox 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000
$cbox 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000
$eyeposition 0.000000 0.000000 0.000000
//reference mesh(es)
// TUTAJ dodajesz nowe modele, aby dodac model musisz miec jego .smd, wiec tutaj wpisujesz plik .smd bez .smd xD
$bodygroup "studio"
{
blank
studio "reference_ak47"
studio "kucharz"
studio "cow"
studio "glad"
studio "2"
studio "hellkity"
studio "regge"
studio "vaquero"
studio "krolicze_uszka"
studio "Batman"
studio "sumb"
studio "kutas"
studio "035"
studio "037"
studio "sonic"
studio "1"
studio "fire"
}
$hbox 0 "Bip01 Spine2" -14.990000 -7.700000 -9.130000 18.580000 0.000000 9.410000
// 1 animation sequence(s)
// tutaj zalaczasz animacje tak samo plik .smd
$sequence "idle" "idle" fps 30
$sequence "idle35" "idle35" fps 30
$sequence "idle37" "idle37" fps 30
// End of QC script.
Aby dowiedzieć się bardziej jak działają submodele zdekompiluj jakiś submodel np. czapek i zobacz jak to wszystko wygląda.
Użytkownik HubertTM edytował ten post 23.10.2013 14:47
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#3
Napisano 23.10.2013 20:40
$modelname "C:\Users\GT\Desktop\HatsAndINI\sentrygun_2.mdl" $cd "\Users\GT\Desktop\HatsAndINI\" $cdtexture "\Users\GT\Desktop\HatsAndINI\" $cliptotextures $scale 1.0 // 1 attachments $attachment 0 "lufa" -1.000000 -1.700000 37.000000 // 3 bone controllers $controller 0 "main" ZR 0 360 $controller 1 "sentry" YR -4 4 $controller 2 "lufa" ZR 0 360 // 4 hit boxes $hbox 0 "base" -25.080000 -24.080000 -1.420000 25.389999 24.370001 28.000000 $hbox 1 "main" -9.660000 -5.420000 -9.950000 5.560000 4.100000 16.310637 $hbox 2 "sentry" -9.000000 -11.660000 -22.850000 12.150000 27.200001 12.310000 $hbox 3 "lufa" -2.670000 -4.730000 -0.110000 3.240000 3.940000 36.720001 $bodygroup [email protected] { studio "sentry_z" studio "sentry_z" studio "sentry_z" studio "sentry_z" studio "sentry_z" studio "sentry_l" studio "sentry_l" studio "sentry_l" studio "sentry_l" studio "sentry_l" studio "sentry_p" studio "sentry_p" studio "sentry_p" studio "sentry_p" studio "sentry_p" } $bodygroup [email protected] { studio "base_z" studio "base_z" studio "base_z" studio "base_z" studio "base_z" studio "base_l" studio "base_l" studio "base_l" studio "base_l" studio "base_l" studio "base_p" studio "base_p" studio "base_p" studio "base_p" studio "base_p" } // 2 sequences $sequence idle_off "idle_off" fps 1 $sequence fire "fire" loop fps 33 { event 5001 0 "31" } { event 5001 1 "31" } { event 5001 5 "41" } { event 5001 8 "31" } { event 5001 10 "31" } { event 5001 10 "41" } { event 5001 10 "31" }Mam 15 submodeli, teraz chcę 15 skinów ( mam tylko 1 ) Jak to zrobić ?
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#4
Napisano 25.10.2013 15:11
// Output .MDL
$modelname "C:\Users\GT\Desktop\Nowy folder\Nowy folder\s.mdl"
// Directory of .SMD
$cd "\Users\GT\Desktop\Nowy folder\Nowy folder\"
// Directory of .BMP
$cdtexture "\Users\GT\Desktop\Nowy folder\Nowy folder\"
$cliptotextures
// Write textures into a ???T.mdl
//$externaltextures
$controller 0 "main" ZR 0 360
$controller 1 "sentry" YR -20 30
// bodygroups: use relative path from $cd
$bodygroup body
{
studio "base"
}
$bodygroup body
{
studio "sentry"
}
// sequences: all sequences are in $cd
$sequence idle_off "idle_off" fps 1
$sequence fire "fire" loop fps 15 { event 5001 0 "31" } { event 5001 1 "31" } { event 5001 5 "41" } { event 5001 8 "31" } { event 5001 10 "31" } { event 5001 10 "41" } { event 5001 10 "31" }
Model się kompiluje, tylko $controller 1 coś nie działa
http://www.mediafire.com/?0h3twysnehm9e1u, zobaczcie, chcę uzyskać taki sam efekt jak w $controller 1
http://www.mediafire.com/?kflsli6y8pc8clsTej wieżyczki.
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













