Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

SUB MODELE


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 23.10.2013 14:23

Mi chodzi o submodele, czyli że w jednym pliku może być dowolna ilość modeli, cs musi załadować wtedy mniej bytów, więc można je wykorzystać na mapie

U ciebie jest 21 modeli, czyli 21 bytów. Gdyby to zapisać jako 1 (sub model) byt to by było super, szczególnie że dzięki temu mogą mniej ważyć (szczególnie modele postaci - potworów).
Chcę spełnić tę tezę, jednak nie mam pojęcia jak zrobić submodele, wie ktoś jak ? Wiem jak się robi modele ( dla ułatwienia ) :P

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 23.10.2013 14:46

U ciebie jest 21 modeli, czyli 21 bytów

LOL, a jak będzie jeden model i tyle samo potworków to będzie jeden byt?

NIE.

Liczba bytów się nie zmniejszy, liczba precachowanych plików TAK.

 

 

Plik QC Czapek używających submodelu:

/*
==============================================================================

QC script generated by Half-Life MDL Decompiler 1.2 
2003, Kratisto. Based on code from Valve's HL SDK.

CzapkiSC01.mdl

Original internal name:
"czapka_15a.mdl"

==============================================================================
*/

$modelname "CS-BATTLE.mdl"
$cd ".\"
$cdtexture ".\"
$scale 1.0
$cliptotextures


$bbox 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000
$cbox 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000
$eyeposition 0.000000 0.000000 0.000000


//reference mesh(es)
// TUTAJ dodajesz nowe modele, aby dodac model musisz miec jego .smd, wiec tutaj wpisujesz plik .smd bez .smd xD 
$bodygroup "studio"
{
blank
studio "reference_ak47"
studio "kucharz"
studio "cow"
studio "glad"
studio "2"
studio "hellkity"
studio "regge"
studio "vaquero"
studio "krolicze_uszka"
studio "Batman"
studio "sumb"
studio "kutas"
studio "035"
studio "037"
studio "sonic"
studio "1"
studio "fire"
}


$hbox 0 "Bip01 Spine2" -14.990000 -7.700000 -9.130000 18.580000 0.000000 9.410000

// 1 animation sequence(s)
// tutaj zalaczasz animacje tak samo plik .smd
$sequence "idle" "idle" fps 30 
$sequence "idle35" "idle35" fps 30 
$sequence "idle37" "idle37" fps 30 

// End of QC script.


Aby dowiedzieć się bardziej jak działają submodele zdekompiluj jakiś submodel np. czapek i zobacz jak to wszystko wygląda.


Użytkownik HubertTM edytował ten post 23.10.2013 14:47

  • +
  • -
  • 2

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 23.10.2013 20:40

Ok, zrobiłem
$modelname "C:\Users\GT\Desktop\HatsAndINI\sentrygun_2.mdl"
$cd "\Users\GT\Desktop\HatsAndINI\"
$cdtexture "\Users\GT\Desktop\HatsAndINI\"
$cliptotextures

$scale 1.0

// 1 attachments
$attachment 0 "lufa" -1.000000 -1.700000 37.000000 

// 3 bone controllers
$controller 0 "main" ZR 0 360
$controller 1 "sentry" YR -4 4
$controller 2 "lufa" ZR 0 360

// 4 hit boxes
$hbox 0 "base" -25.080000 -24.080000 -1.420000  25.389999 24.370001 28.000000
$hbox 1 "main" -9.660000 -5.420000 -9.950000  5.560000 4.100000 16.310637
$hbox 2 "sentry" -9.000000 -11.660000 -22.850000  12.150000 27.200001 12.310000
$hbox 3 "lufa" -2.670000 -4.730000 -0.110000  3.240000 3.940000 36.720001

$bodygroup krecik_002@o2.pl
{
	studio "sentry_z"
	studio "sentry_z"
	studio "sentry_z"
	studio "sentry_z"
	studio "sentry_z"
	studio "sentry_l"
	studio "sentry_l"
	studio "sentry_l"
	studio "sentry_l"
	studio "sentry_l"
	studio "sentry_p"
	studio "sentry_p"
	studio "sentry_p"
	studio "sentry_p"
	studio "sentry_p"
}

$bodygroup krecik_002@o2.pl
{
	studio "base_z"
	studio "base_z"
	studio "base_z"
	studio "base_z"
	studio "base_z"
	studio "base_l"
	studio "base_l"
	studio "base_l"
	studio "base_l"
	studio "base_l"
	studio "base_p"
	studio "base_p"
	studio "base_p"
	studio "base_p"
	studio "base_p"
}

// 2 sequences
$sequence idle_off "idle_off" fps 1 
$sequence fire "fire" loop fps 33 { event 5001 0 "31" } { event 5001 1 "31" } { event 5001 5 "41" } { event 5001 8 "31" } { event 5001 10 "31" } { event 5001 10 "41" } { event 5001 10 "31" }
Mam 15 submodeli, teraz chcę 15 skinów ( mam tylko 1 ) Jak to zrobić ?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#4 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 25.10.2013 15:11

Widać echo, dobra inny problem: .qc
// Output .MDL
$modelname "C:\Users\GT\Desktop\Nowy folder\Nowy folder\s.mdl"

// Directory of .SMD
$cd "\Users\GT\Desktop\Nowy folder\Nowy folder\"

// Directory of .BMP
$cdtexture "\Users\GT\Desktop\Nowy folder\Nowy folder\"
$cliptotextures

// Write textures into a ???T.mdl
//$externaltextures

$controller 0 "main" ZR 0 360
$controller 1 "sentry" YR -20 30



// bodygroups: use relative path from $cd
$bodygroup body
{
studio "base"
}
$bodygroup body
{
studio "sentry"
}

// sequences: all sequences are in $cd
$sequence idle_off "idle_off" fps 1 
$sequence fire "fire" loop fps 15 { event 5001 0 "31" } { event 5001 1 "31" } { event 5001 5 "41" } { event 5001 8 "31" } { event 5001 10 "31" } { event 5001 10 "41" } { event 5001 10 "31" }
Model się kompiluje, tylko $controller 1 coś nie działa
http://www.mediafire.com/?0h3twysnehm9e1u
, zobaczcie, chcę uzyskać taki sam efekt jak w $controller 1
http://www.mediafire.com/?kflsli6y8pc8cls
Tej wieżyczki.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych