U ciebie jest 21 modeli, czyli 21 bytów
LOL, a jak będzie jeden model i tyle samo potworków to będzie jeden byt?
NIE.
Liczba bytów się nie zmniejszy, liczba precachowanych plików TAK.
Plik QC Czapek używających submodelu:
/*
==============================================================================
QC script generated by Half-Life MDL Decompiler 1.2
2003, Kratisto. Based on code from Valve's HL SDK.
CzapkiSC01.mdl
Original internal name:
"czapka_15a.mdl"
==============================================================================
*/
$modelname "CS-BATTLE.mdl"
$cd ".\"
$cdtexture ".\"
$scale 1.0
$cliptotextures
$bbox 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000
$cbox 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000
$eyeposition 0.000000 0.000000 0.000000
//reference mesh(es)
// TUTAJ dodajesz nowe modele, aby dodac model musisz miec jego .smd, wiec tutaj wpisujesz plik .smd bez .smd xD
$bodygroup "studio"
{
blank
studio "reference_ak47"
studio "kucharz"
studio "cow"
studio "glad"
studio "2"
studio "hellkity"
studio "regge"
studio "vaquero"
studio "krolicze_uszka"
studio "Batman"
studio "sumb"
studio "kutas"
studio "035"
studio "037"
studio "sonic"
studio "1"
studio "fire"
}
$hbox 0 "Bip01 Spine2" -14.990000 -7.700000 -9.130000 18.580000 0.000000 9.410000
// 1 animation sequence(s)
// tutaj zalaczasz animacje tak samo plik .smd
$sequence "idle" "idle" fps 30
$sequence "idle35" "idle35" fps 30
$sequence "idle37" "idle37" fps 30
// End of QC script.
Aby dowiedzieć się bardziej jak działają submodele zdekompiluj jakiś submodel np. czapek i zobacz jak to wszystko wygląda.
Użytkownik HubertTM edytował ten post 23.10.2013 14:47