Mi chodzi o submodele, czyli że w jednym pliku może być dowolna ilość modeli, cs musi załadować wtedy mniej bytów, więc można je wykorzystać na mapie U ciebie jest 21 modeli, czyli 21 bytów. Gdyby to zapisać jako 1 (sub model) byt to by było super, szczególnie że dzięki temu mogą mniej ważyć (szczególnie modele postaci - potworów).Chcę spełnić tę tezę, jednak nie mam pojęcia jak zrobić submodele, wie ktoś jak ? Wiem jak się robi modele ( dla ułatwienia )
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
SUB MODELE
#1
Napisano 23.10.2013 14:23
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#2
Napisano 23.10.2013 14:46
U ciebie jest 21 modeli, czyli 21 bytów
LOL, a jak będzie jeden model i tyle samo potworków to będzie jeden byt?
NIE.
Liczba bytów się nie zmniejszy, liczba precachowanych plików TAK.
Plik QC Czapek używających submodelu:
/* ============================================================================== QC script generated by Half-Life MDL Decompiler 1.2 2003, Kratisto. Based on code from Valve's HL SDK. CzapkiSC01.mdl Original internal name: "czapka_15a.mdl" ============================================================================== */ $modelname "CS-BATTLE.mdl" $cd ".\" $cdtexture ".\" $scale 1.0 $cliptotextures $bbox 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 $cbox 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 $eyeposition 0.000000 0.000000 0.000000 //reference mesh(es) // TUTAJ dodajesz nowe modele, aby dodac model musisz miec jego .smd, wiec tutaj wpisujesz plik .smd bez .smd xD $bodygroup "studio" { blank studio "reference_ak47" studio "kucharz" studio "cow" studio "glad" studio "2" studio "hellkity" studio "regge" studio "vaquero" studio "krolicze_uszka" studio "Batman" studio "sumb" studio "kutas" studio "035" studio "037" studio "sonic" studio "1" studio "fire" } $hbox 0 "Bip01 Spine2" -14.990000 -7.700000 -9.130000 18.580000 0.000000 9.410000 // 1 animation sequence(s) // tutaj zalaczasz animacje tak samo plik .smd $sequence "idle" "idle" fps 30 $sequence "idle35" "idle35" fps 30 $sequence "idle37" "idle37" fps 30 // End of QC script.
Aby dowiedzieć się bardziej jak działają submodele zdekompiluj jakiś submodel np. czapek i zobacz jak to wszystko wygląda.
Użytkownik HubertTM edytował ten post 23.10.2013 14:47
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#3
Napisano 23.10.2013 20:40
$modelname "C:\Users\GT\Desktop\HatsAndINI\sentrygun_2.mdl" $cd "\Users\GT\Desktop\HatsAndINI\" $cdtexture "\Users\GT\Desktop\HatsAndINI\" $cliptotextures $scale 1.0 // 1 attachments $attachment 0 "lufa" -1.000000 -1.700000 37.000000 // 3 bone controllers $controller 0 "main" ZR 0 360 $controller 1 "sentry" YR -4 4 $controller 2 "lufa" ZR 0 360 // 4 hit boxes $hbox 0 "base" -25.080000 -24.080000 -1.420000 25.389999 24.370001 28.000000 $hbox 1 "main" -9.660000 -5.420000 -9.950000 5.560000 4.100000 16.310637 $hbox 2 "sentry" -9.000000 -11.660000 -22.850000 12.150000 27.200001 12.310000 $hbox 3 "lufa" -2.670000 -4.730000 -0.110000 3.240000 3.940000 36.720001 $bodygroup [email protected] { studio "sentry_z" studio "sentry_z" studio "sentry_z" studio "sentry_z" studio "sentry_z" studio "sentry_l" studio "sentry_l" studio "sentry_l" studio "sentry_l" studio "sentry_l" studio "sentry_p" studio "sentry_p" studio "sentry_p" studio "sentry_p" studio "sentry_p" } $bodygroup [email protected] { studio "base_z" studio "base_z" studio "base_z" studio "base_z" studio "base_z" studio "base_l" studio "base_l" studio "base_l" studio "base_l" studio "base_l" studio "base_p" studio "base_p" studio "base_p" studio "base_p" studio "base_p" } // 2 sequences $sequence idle_off "idle_off" fps 1 $sequence fire "fire" loop fps 33 { event 5001 0 "31" } { event 5001 1 "31" } { event 5001 5 "41" } { event 5001 8 "31" } { event 5001 10 "31" } { event 5001 10 "41" } { event 5001 10 "31" }Mam 15 submodeli, teraz chcę 15 skinów ( mam tylko 1 ) Jak to zrobić ?
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#4
Napisano 25.10.2013 15:11
// Output .MDL $modelname "C:\Users\GT\Desktop\Nowy folder\Nowy folder\s.mdl" // Directory of .SMD $cd "\Users\GT\Desktop\Nowy folder\Nowy folder\" // Directory of .BMP $cdtexture "\Users\GT\Desktop\Nowy folder\Nowy folder\" $cliptotextures // Write textures into a ???T.mdl //$externaltextures $controller 0 "main" ZR 0 360 $controller 1 "sentry" YR -20 30 // bodygroups: use relative path from $cd $bodygroup body { studio "base" } $bodygroup body { studio "sentry" } // sequences: all sequences are in $cd $sequence idle_off "idle_off" fps 1 $sequence fire "fire" loop fps 15 { event 5001 0 "31" } { event 5001 1 "31" } { event 5001 5 "41" } { event 5001 8 "31" } { event 5001 10 "31" } { event 5001 10 "41" } { event 5001 10 "31" }Model się kompiluje, tylko $controller 1 coś nie działa
http://www.mediafire.com/?0h3twysnehm9e1u, zobaczcie, chcę uzyskać taki sam efekt jak w $controller 1
http://www.mediafire.com/?kflsli6y8pc8clsTej wieżyczki.
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych