Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa za monety/respekt

cod nowy

Najlepsza odpowiedź Dziku, 22.10.2013 18:37

Ok, ok doszedłem do tego sam. Otóż nie chodziło mi o zmienną globalną, tylko o natyw i to nim się posłużyłem. Ot taki krótki kod

public PobierzNinjap(id)
return ma_ninjap[id];
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Dziku

    Pomocny

  • Przyjaciel

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 21.10.2013 20:03

Siema, siema.

Jak dział forum wskazuje mam problem. Otóż posiadałem kiedyś starą wersje cod moda i zrobiłem sobie do niego klasy za monety/respekt. Użyłem do tego kilka funkcji

Utworzyłem sobie zmienną 

new ma_ninjap[33];

Zablokowałem możliwość grania klasą przed uprzednim jej kupnem

if(item == Ninjap && !ma_ninjap[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[Cs-Mordownia]^x01 Nie mozesz grac na tej klasie!, Koszt klasy to 10.000 respektu. ");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
A zapisywałem ją w vaulcie

public ZapiszNinjap(id, amount) {
if(is_user_bot(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
 
new vaultkey[64], vaultdata[64];
 
format(vaultkey,63,"%s-ninjap", nazwa_gracza[id]);
formatex(vaultdata, charsmax(vaultdata), "%i", amount);
nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public WczytajNinjap(id) {
if(is_user_bot(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new vaultkey[64], vaultdata[64];
format(vaultkey,63,"%s-ninjap", nazwa_gracza[id]);
 
nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata, charsmax(vaultdata));
 
 
ma_ninjap[id] = str_to_num(vaultdata);
 
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
Ładnie prawda?
Tam sobie potem zrobiłem sklepik i ustawiało mi wartość
ZapiszNinjap(id, 1);
Myślę, że doświadczeni ludzie wiedzą o co chodzi. Kilka z tych rzeczy poprzenosiłem do coda nowego. Dochodząc do sedna w codzie nowym klasy są w osobnych plikach, więc tworząc w klasie zmienną
new ma_ninjap[33];
nie jest to ta sama zmienna którą sobie stworzyłem w QTM_codmod, dlatego stosując w klasie warunek 
if(!ma_ninjap[id])
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
}
else 
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
Nie odczytuje mi prawdziwej wartości ma_ninjap[id], która jest odczytywana w pliku QTM_codmod. Teraz moje pytanie czy mogę jakość utworzyć zmienną globalną(domyślnie ma_ninjap, bo to o nią głownie chodzi) dotyczącą wszystkich plików wchodzących w skład coda nowego czyli klas, perków etc, czy jest po prostu jakiś łatwiejszy sposób by zrobić to tak aby działało?
 
Serdecznie proszę o pomoc oczywiście nagradzam + odpowiedzi

 


Użytkownik misiekcrpv edytował ten post 21.10.2013 20:05

  • +
  • -
  • 0

#2 Dziku

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 22.10.2013 18:37   Najlepsza odpowiedź

Ok, ok doszedłem do tego sam. Otóż nie chodziło mi o zmienną globalną, tylko o natyw i to nim się posłużyłem. Ot taki krótki kod

public PobierzNinjap(id)
return ma_ninjap[id];

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych