Siema, siema.
Jak dział forum wskazuje mam problem. Otóż posiadałem kiedyś starą wersje cod moda i zrobiłem sobie do niego klasy za monety/respekt. Użyłem do tego kilka funkcji
Utworzyłem sobie zmienną
new ma_ninjap[33];
Zablokowałem możliwość grania klasą przed uprzednim jej kupnem
if(item == Ninjap && !ma_ninjap[id]) { ColorChat(id,GREEN,"[Cs-Mordownia]^x01 Nie mozesz grac na tej klasie!, Koszt klasy to 10.000 respektu. "); WybierzKlase(id); return PLUGIN_CONTINUE; }
public ZapiszNinjap(id, amount) { if(is_user_bot(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new vaultkey[64], vaultdata[64]; format(vaultkey,63,"%s-ninjap", nazwa_gracza[id]); formatex(vaultdata, charsmax(vaultdata), "%i", amount); nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata); return PLUGIN_CONTINUE; } public WczytajNinjap(id) { if(is_user_bot(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new vaultkey[64], vaultdata[64]; format(vaultkey,63,"%s-ninjap", nazwa_gracza[id]); nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata, charsmax(vaultdata)); ma_ninjap[id] = str_to_num(vaultdata); return PLUGIN_CONTINUE; }
ZapiszNinjap(id, 1);
new ma_ninjap[33];nie jest to ta sama zmienna którą sobie stworzyłem w QTM_codmod, dlatego stosując w klasie warunek
if(!ma_ninjap[id]) { client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
Użytkownik misiekcrpv edytował ten post 21.10.2013 20:05