Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Diablo Mod Core 1.2.1 Betaby DarkGL

diablo mod core beta darkgl

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.10.2013 10:10

*
Popularny

Diablo Mod Core 1.2.0 Beta by DarkGL

 

Kontynuacja tego pluginu http://amxx.pl/topic...od-core-110-pl/

 

Jest to wersja testowa ( na co wskazuje dopisek beta )

 

Lista zmian

  • Dodanie dynamicznego ustalania maksymalnego levela oraz expa ( tabelka expa nadal jest dostêpna )
  • Dodanie metod dostępowych do expa levela
  • Przeniesienie logiki ustawieñ do oddzielnego pliku
  • Zmiana kodowania plików na ASCII z UTF-8 aby ludziom łatwiej się korzystało ;
  • Metoda dostępowa getPlayerClass( id )
  • Metoda dostêpowa setPlayerClass( id , class )
  • Metoda sprawdzająca isPlayerClassNone( id )
  • Cache forwardów klas
  • Cache forwardów itemów
  • Definicje zamienione na stałe ( oszczędzanie pamięci )
  • Naprawa eventu diablo ( dodawanie hp zamiast odbierania )
  • Metoda dostępowa getPlayerItem( id )
  • Metoda dostepowa setPlayerItem( id , item )
  • Metoda sprawdzajaca isPlayerItemNone( id )
  • Metody dostêpowe getForwardClass , getForwardItem
  • Dodanie metod ExecuteForwardIgnoreIntOneParam , ExecuteForwardIgnoreIntTwoParam
  • Cache multi forwardów
  • Dodanie jednej globalnej funkcji logujacej logDiablo()
  • Zmiana dostepu do cvaru mp_friendlyfire na poprzez pointer
  • Modyfikacja kodu kuszy sugerując się kodem sebula
  • Rozdzielnie logiki zdarzeń kuszy i noży ( i jej uproszczenie )
  • Dodanie natywu diablo_get_items_amount - pobieranie ilości itemów
  • Dodanie natywu diablo_set_user_item( id , item ) - ustawianie itemu graczowi
  • Dodanie natywu diablo_get_user_item( id ) - pobieranie id itemu gracza
  • Zmiany w metodzie setPlayerItem( id , item )
  • Optymalizacja systemu granatów - Użycie hamsandwich rezygnacja z jednego globalnego bytu( thinkbota )
  • Dodanie "Boots don't shoot invisible" do kodu moda
  • Rozdzielenie kodu diablo event do osobnego pluginu
  • Dodanie forwardu diablo_is_additional_damage() wartosc zwrotna okresla czy dodatkowe dmg z klas i itemow jest blokowane czy nie
  • Zmiana forwardow diablo_preThink i diablo_postThink na odpowiednio diablo_preThinkClass i diablo_postThinkClass
  • Dodanie forwardu diablo_preThink - prethink gracza jesli spelnia on kryteria czyli ¿yje i ma klase forward globalny
  • Dodanie forwardu diablo_clean_user_inf( id ) - czyszczenie informacji o graczu forward globalny
  • Dodanie forwardu diablo_give_item( id , item ) - uruchamiane przy dawaniu itemu graczowi forward globalny
  • Dodanie natywu diablo_print_chat( id , Color:color , const msg[] , {Float,Sql,Result,_}:... ) - printowanie na czacie z wykorzystaniem colorchatu automatycznie dodawanie prefixu
  • Dodanie natywu diablo_is_player_class_none( id ) - sprawdzanie czy gracz nie ma klasy
  • Dodatkowy parametr w natywie diablo_create_explode
  • Dodanie natywu diablo_blood_effect
  • Dodanie natywu diablo_bar_timer
  • Dodanie forwardu diablo_can_use_skill( id ) - czy mozna uzywac skillow itemów
  • Zmiany w funkcji setPlayerItem - Szersza funkcjonalnosc tej funkcji
  • Zmiany w funkcji giveUserItem
  • Dodanie do systemu itemów określania poziomu od i poziomu do którego można zdobywac dany item ( nadal jest możliwośść ustawienia że item jest dostępny zawsze )
  • Curweapon zmieniony na Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed / Ham_Item_PreFrame
  • Dodanie funkcji dostepowej getPlayerLevel
  • Dodanie natywów diablo_get_item_from i diablo_get_item_to - pobieranie granicy leveli w których dostępny jest item
  • Przeniesienie kodu natywów do osobnego pliku
  • Cache funkcji uruchamianych poprzez callfunc_*
  • Dodanie nowego pola do tabeli w którym przechowywany jest czas modyfikacji rekordu

Instalacja odbywa się poprzez wrzucenie plików z paczki na serwer

 

Zmiany w natywach do przeglądnięcia w pliku diablo_nowe.inc ;)

 

Załączony plik  Diablo Mod Core.zip   6,99 MB  732 Ilość pobrań


Użytkownik DarkGL edytował ten post 22.10.2013 16:22

  • +
  • -
  • 15

#2 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 20.10.2013 10:44

Nowe natywy i forwardy się przydadzą :D


  • +
  • -
  • 0

#3 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 20.10.2013 11:13

Świetnie, czym jeszcze nas zaskoczysz? :D
Cache forwardów klas
Wytłumacz mi o co chodzi z tym Cache ? +

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.10.2013 11:45

Tym że uchwyt forwardu jest tworzony tylko raz a potem używany nie dzieje się coś takiego jak utworzenie execute i destroy


Użytkownik DarkGL edytował ten post 23.10.2013 14:47

  • +
  • -
  • 2

#5 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 20.10.2013 11:52

Tzn, że w plugin init go stworzymy czy w funkcji w której on zostanie użyty ?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.10.2013 12:08

W tym przypadku przy rejestracji klasy
  • +
  • -
  • 1

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.10.2013 14:34

Paczka wrzucona do załącznika


  • +
  • -
  • 0

#8 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.10.2013 14:34

Kupa dobrego kodu. Tak trzymaj ;)


  • +
  • -
  • 0

#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.10.2013 14:38

Dziękuje , jeszcze chcę wprowadzić trochę poprawek ;)


  • +
  • -
  • 0

#10 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 21.10.2013 18:31

Dodanie "Boots don't shoot invisible" do kodu moda

Tu nie miało być czasem bots? :D
  • +
  • -
  • 0

#11 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.10.2013 11:09

Boots

 

 

If_you_know_what_I_mean_.png


  • +
  • -
  • 0

#12 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.10.2013 14:28

Aktualizacja w pierwszym poście naprawa bugu z wyborem klasy dla botów


  • +
  • -
  • 0

#13 bnmbnm7

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Asddd
Offline

Napisano 22.10.2013 14:46

Dalej mam ten sam błąd co post wyżej nie mogę wybrać klasy. Po wciśnięciu na klase u góry pokazuje się Klasa: None


  • +
  • -
  • 0

#14 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.10.2013 15:18

log ?


  • +
  • -
  • 0

#15 bnmbnm7

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Asddd
Offline

Napisano 22.10.2013 16:03

L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "diablo_nowe.amxx")
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX] Run time error 3: stack error
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [0] diablo_nowe.sma::createMenuFromFraction (line 2993)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [1] diablo_nowe.sma::wybierzKlaseHandle2 (line 2951)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [2] diablo_nowe.sma::createMenuFromFraction (line 3016)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [3] diablo_nowe.sma::wybierzKlaseHandle2 (line 2951)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [4] diablo_nowe.sma::createMenuFromFraction (line 3016)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [5] diablo_nowe.sma::wybierzKlaseHandle2 (line 2951)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [6] diablo_nowe.sma::createMenuFromFraction (line 3016)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [7] diablo_nowe.sma::wybierzKlaseHandle2 (line 2951)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [8] diablo_nowe.sma::createMenuFromFraction (line 3016)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [9] diablo_nowe.sma::wybierzKlaseHandle2 (line 2951)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [10] diablo_nowe.sma::createMenuFromFraction (line 3016)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [11] diablo_nowe.sma::wybierzKlaseHandle2 (line 2951)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [12] diablo_nowe.sma::createMenuFromFraction (line 3016)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [13] diablo_nowe.sma::wybierzFrakcjeHandle (line 3043)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [14] diablo_nowe.sma::wybierzKlaseFrakcje (line 2910)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [15] diablo_nowe.sma::wybierzKlase (line 2867)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [16] diablo_nowe.sma::fwSpawned (line 3617)
L 10/21/2013 - 18:22:49: Expected 0 parameters, got 1
L 10/21/2013 - 18:22:49: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "diablo_nowe.amxx")
L 10/21/2013 - 18:22:49: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ExecuteForward")
L 10/21/2013 - 18:22:49: [AMXX]    [0] diablo_nowe.sma::ExecuteForwardIgnoreIntOneParam (line 4230)
L 10/21/2013 - 18:22:49: [AMXX]    [1] diablo_nowe.sma::ExecuteForwardIgnoreIntOneParam (line 4228)
L 10/21/2013 - 18:22:49: [AMXX]    [2] diablo_nowe.sma::wybierzFrakcjeHandle (line 3069)

Użytkownik CheQ edytował ten post 22.10.2013 16:36

  • +
  • -
  • 0

#16 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.10.2013 16:21

L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "diablo_nowe.amxx")
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX] Run time error 3: stack error
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [0] diablo_nowe.sma::createMenuFromFraction (line 2993)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [1] diablo_nowe.sma::wybierzKlaseHandle2 (line 2951)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [2] diablo_nowe.sma::createMenuFromFraction (line 3016)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [3] diablo_nowe.sma::wybierzKlaseHandle2 (line 2951)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [4] diablo_nowe.sma::createMenuFromFraction (line 3016)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [5] diablo_nowe.sma::wybierzKlaseHandle2 (line 2951)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [6] diablo_nowe.sma::createMenuFromFraction (line 3016)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [7] diablo_nowe.sma::wybierzKlaseHandle2 (line 2951)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [8] diablo_nowe.sma::createMenuFromFraction (line 3016)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [9] diablo_nowe.sma::wybierzKlaseHandle2 (line 2951)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [10] diablo_nowe.sma::createMenuFromFraction (line 3016)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [11] diablo_nowe.sma::wybierzKlaseHandle2 (line 2951)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [12] diablo_nowe.sma::createMenuFromFraction (line 3016)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [13] diablo_nowe.sma::wybierzFrakcjeHandle (line 3043)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [14] diablo_nowe.sma::wybierzKlaseFrakcje (line 2910)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [15] diablo_nowe.sma::wybierzKlase (line 2867)
L 10/21/2013 - 18:22:48: [AMXX]    [16] diablo_nowe.sma::fwSpawned (line 3617)

poprawione , paczka w pierwszym poście


  • +
  • -
  • 0

#17 bnmbnm7

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Asddd
Offline

Napisano 22.10.2013 16:53

Teraz następny błąd LOG:

Nawet okienko z klasami się nie wyświetla(od razu powiem że na wersji 1.1.0 wszystko działało sprawnie w moim csie 1.6 v23 amxmodx 1.8.2 z metamodem).  Wybór klasy dalej nie jest możliwy.

L 10/22/2013 - 17:46:38: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "diablo_nowe.amxx")
L 10/22/2013 - 17:46:38: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ExecuteForward")
L 10/22/2013 - 17:46:38: [AMXX]    [0] diablo_nowe.sma::ExecuteForwardIgnoreIntOneParam (line 4255)
L 10/22/2013 - 17:46:38: [AMXX]    [1] diablo_nowe.sma::client_disconnect (line 2507)

Użytkownik bnmbnm7 edytował ten post 22.10.2013 17:11

  • +
  • -
  • 0

#18 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 04.11.2013 12:09

L 11/04/2013 - 12:01:17: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "diablo_nowe.amxx")
L 11/04/2013 - 12:01:17: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ExecuteForward")
L 11/04/2013 - 12:01:17: [AMXX]    [0] diablo_nowe.sma::ExecuteForwardIgnoreIntOneParam (line 4255)
L 11/04/2013 - 12:01:17: [AMXX]    [1] diablo_nowe.sma::ExecuteForwardIgnoreIntOneParam (line 4253)
L 11/04/2013 - 12:01:17: [AMXX]    [2] diablo_nowe.sma::wybierzKlaseHandle2 (line 2958)

:P


  • +
  • -
  • 0

#19 damian1818

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Chorzów
Offline

Napisano 16.02.2014 23:31

Mam mały problem z tym diablo a dokładnie nie wczytuje klasy sql na proserwer.pl Logi
L 02/16/2014 - 23:28:29: Log file started (file "cstrike/addons/amxmodx/configs/diablo.log") (game "cstrike") (amx "1.8.2-dev")
L 02/16/2014 - 23:28:29: sqlStartHandle: Error on Table query: Unknown MySQL server host 'host' (1)
L 02/16/2014 - 23:28:29: sqlStartHandle: Could not connect to SQL database.
L 02/16/2014 - 23:28:42: sqlStartHandle: Error on Table query: Unknown MySQL server host 'host' (1)
L 02/16/2014 - 23:28:42: sqlStartHandle: Could not connect to SQL database.
L 02/16/2014 - 23:30:15: sqlStartHandle: Error on Table query: Unknown MySQL server host 'host' (1)
L 02/16/2014 - 23:30:15: sqlStartHandle: Could not connect to SQL database.
L 02/16/2014 - 23:30:38: sqlStartHandle: Error on Table query: Unknown MySQL server host 'host' (1)
L 02/16/2014 - 23:30:38: sqlStartHandle: Could not connect to SQL database.
L 02/16/2014 - 23:30:55: sqlStartHandle: Error on Table query: Unknown MySQL server host 'host' (1)
L 02/16/2014 - 23:30:55: sqlStartHandle: Could not connect to SQL database.
L 02/16/2014 - 23:31:39: sqlStartHandle: Error on Table query: Unknown MySQL server host 'host' (1)
L 02/16/2014 - 23:31:39: sqlStartHandle: Could not connect to SQL database.
L 02/16/2014 - 23:32:25: sqlStartHandle: Error on Table query: Unknown MySQL server host 'host' (1)
L 02/16/2014 - 23:32:25: sqlStartHandle: Could not connect to SQL database.
diablomod.cfg
//sql
diablo_host host "http://46.29.19.160:2082"
diablo_user user "p368124_kasta"	
diablo_pass pass "******"
diablo_db db "p368124_diablo"

  • +
  • -
  • 0

#20 Aemiksowy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 17.02.2014 00:37

http://46.29.19.160:2082 -> 46.29.19.160


Użytkownik Aemiksowy edytował ten post 17.02.2014 00:37






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: diablo, mod, core, beta, darkgl

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych