←  Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Problem przy kompilacji klasy


Najlepsza odpowiedź Rodzyn 18.10.2013 18:55

aha :D, to czemu nie przerobiłeś cod'a include? Bo jak tak to tam leży zapewne problem. 

Za chwilkę podeślę Ci poprawnie z edytowany codmod.inc

 

@edit

 

Łap :) 

Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
Dziobak? - zdjęcie Dziobak? 17.10.2013

Siema, mam taki problem z amxx-studio przy kompilowaniu ponieważ codmod.inc mam dobrze ustawiony, i dodany ale przy kompilacji wyskakuje mi taki błąd:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Argument type mismatch (argument 1) on line 24

1 Error.
Could not locate output file C:\Users\Play\Desktop\Untitled.amx (compile failed).

codmod.inc

Spoiler

 

Klasa z której wynika problem :

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>


#define DMG_BULLET (1<<1)        
new const nazwa[]   = "Hunter";
new const opis[]    = "Zwiększone Dmg o 200 z M4A1 i Ak47. ";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 110;
new const kondycja  = 48;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 200;

new bool:ma_klase[33];
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

        cod_register_advance(cod_get_classid("Strzelec Wyborowy"), 600, nazwa, opis, bronie, zdrowie,kondycja,inteligencja,wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
       ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
       ma_klase[id] = false;
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
        if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 200.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 200.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

Proszę o szybką pomoc.

Odpowiedz

  • +
  • -
Rodzyn - zdjęcie Rodzyn 18.10.2013


cod_register_advance(cod_get_classid("Strzelec Wyborowy"), 600, nazwa, opis, bronie, zdrowie,kondycja,inteligencja,wytrzymalosc);

To nie jest standardowa rejestracja klasy więc myślę iż przerobiłeś silnik lub po prostu nie umiesz poprawnie rejestrować, pokaż codmod.inc czy nic nie zmieniłeś. 

 

PS. Temat nie w tym dziale :)

Odpowiedz

  • +
  • -
Dziobak? - zdjęcie Dziobak? 18.10.2013

Załączony plik  codmod.inc   7,57 KB   12 Ilość pobrań

Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 18.10.2013

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XProblemy

do

Scripting AMXXProśby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
Odpowiedz

  • +
  • -
Rodzyn - zdjęcie Rodzyn 18.10.2013

Z tego co widzę to include nie był modyfikowany chyba :D, tak więc zamień tą linijkę:


cod_register_advance(cod_get_classid("Strzelec Wyborowy"), 600, nazwa, opis, bronie, zdrowie,kondycja,inteligencja,wytrzymalosc);

na tą:

cod_register_advance(nazwa, opis, bronie, zdrowie,kondycja,inteligencja,wytrzymalosc);

I powinno śmigać :D

Odpowiedz

  • +
  • -
Dziobak? - zdjęcie Dziobak? 18.10.2013

 OMG ?! To ma być klasa z awansem a nie zwykła..... I ma awansowac ze strzelca wyborowego na huntera.

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź Rodzyn - zdjęcie Rodzyn 18.10.2013

aha :D, to czemu nie przerobiłeś cod'a include? Bo jak tak to tam leży zapewne problem. 

Za chwilkę podeślę Ci poprawnie z edytowany codmod.inc

 

@edit

 

Łap :) 

Załączone pliki


Użytkownik Rodzyn edytował ten post 18.10.2013 18:56
Odpowiedz

  • +
  • -
Dziobak? - zdjęcie Dziobak? 18.10.2013

Dziękuje bardzo :-)

Odpowiedz
Zablokowany