Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Problem przy kompilacji klasy



Najlepsza odpowiedź Rodzyn, 18.10.2013 18:55

aha :D, to czemu nie przerobiłeś cod'a include? Bo jak tak to tam leży zapewne problem. 

Za chwilkę podeślę Ci poprawnie z edytowany codmod.inc

 

@edit

 

Łap :) 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 17.10.2013 21:18

Siema, mam taki problem z amxx-studio przy kompilowaniu ponieważ codmod.inc mam dobrze ustawiony, i dodany ale przy kompilacji wyskakuje mi taki błąd:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Argument type mismatch (argument 1) on line 24

1 Error.
Could not locate output file C:\Users\Play\Desktop\Untitled.amx (compile failed).

codmod.inc

Spoiler

 

Klasa z której wynika problem :

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>


#define DMG_BULLET (1<<1)        
new const nazwa[]   = "Hunter";
new const opis[]    = "Zwiększone Dmg o 200 z M4A1 i Ak47. ";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 110;
new const kondycja  = 48;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 200;

new bool:ma_klase[33];
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

        cod_register_advance(cod_get_classid("Strzelec Wyborowy"), 600, nazwa, opis, bronie, zdrowie,kondycja,inteligencja,wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
       ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
       ma_klase[id] = false;
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
        if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 200.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 200.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

Proszę o szybką pomoc.


  • +
  • -
  • 0

#2 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 140
Zaawansowany

  • Postów:560
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 18.10.2013 14:00


cod_register_advance(cod_get_classid("Strzelec Wyborowy"), 600, nazwa, opis, bronie, zdrowie,kondycja,inteligencja,wytrzymalosc);

To nie jest standardowa rejestracja klasy więc myślę iż przerobiłeś silnik lub po prostu nie umiesz poprawnie rejestrować, pokaż codmod.inc czy nic nie zmieniłeś. 

 

PS. Temat nie w tym dziale :)


  • +
  • -
  • 1

#3 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 18.10.2013 18:07

Załączony plik  codmod.inc   7,57 KB  4 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 0

#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 18.10.2013 18:37

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XProblemy

do

Scripting AMXXProśby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#5 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 140
Zaawansowany

  • Postów:560
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 18.10.2013 18:47

Z tego co widzę to include nie był modyfikowany chyba :D, tak więc zamień tą linijkę:


cod_register_advance(cod_get_classid("Strzelec Wyborowy"), 600, nazwa, opis, bronie, zdrowie,kondycja,inteligencja,wytrzymalosc);

na tą:

cod_register_advance(nazwa, opis, bronie, zdrowie,kondycja,inteligencja,wytrzymalosc);

I powinno śmigać :D


  • +
  • -
  • 1

#6 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 18.10.2013 18:51

 OMG ?! To ma być klasa z awansem a nie zwykła..... I ma awansowac ze strzelca wyborowego na huntera.


  • +
  • -
  • 0

#7 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 140
Zaawansowany

  • Postów:560
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 18.10.2013 18:55   Najlepsza odpowiedź

aha :D, to czemu nie przerobiłeś cod'a include? Bo jak tak to tam leży zapewne problem. 

Za chwilkę podeślę Ci poprawnie z edytowany codmod.inc

 

@edit

 

Łap :) 

Załączone pliki


Użytkownik Rodzyn edytował ten post 18.10.2013 18:56

  • +
  • -
  • 1

#8 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 18.10.2013 19:10

Dziękuje bardzo :-)


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych