Witam. Mam plugin c4power.amxx, który odtwarza dźwięk po podłożeniu bomby
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "The bomb has been planted"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Inferno"
new const sound[]="misc/ut_pl/c4power.wav"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public bomb_planted(id)
{
client_cmd(0, "stopsound")
client_cmd(0,"spk %s",sound)
new nazwagracza[31]
get_user_name(id, nazwagracza, 32)
set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2)
show_hudmessage(0, "%s: Bomba zostala podlozona, chu**!", nazwagracza)
}
public plugin_precache()
{
precache_sound(sound)
}
Mam jeszcze podobny, który odtwarza dźwięk po rozbrojeniu bomby.
Prośba w tym, że chciałbym to w jednym pluginie, bo ten:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "c4 Power"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Masterknive"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public bomb_planted()
{
client_cmd(0,"spk misc/c4power")
}
public bomb_defuse()
{
client_cmd(0,"spk misc/huaha")
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/c4power.wav")
precache_sound("misc/huaha.wav")
}
nie zatrzymuję dźwięku "Bomba została podłożona" czy "The bomb has been planted" i nie odtwarza dźwięki po rozbrojeniu bomby.


Dodatki SourceMod














