Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dźwięk po podłożeniu i rozbrojeniu bomby w jednym pluginie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 LageR#

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Kujawsko - Pomorskie
Offline

Napisano 16.10.2013 14:44

Witam. Mam plugin c4power.amxx, który odtwarza dźwięk po podłożeniu bomby

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "The bomb has been planted"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Inferno"

new const sound[]="misc/ut_pl/c4power.wav"

public plugin_init()

{

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

}

public bomb_planted(id)

{

client_cmd(0, "stopsound")
client_cmd(0,"spk %s",sound)

new nazwagracza[31]
get_user_name(id, nazwagracza, 32)

set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2)
show_hudmessage(0, "%s: Bomba zostala podlozona, chu**!", nazwagracza)

}

public plugin_precache()

{

precache_sound(sound)

} 

Mam jeszcze podobny, który odtwarza dźwięk po rozbrojeniu bomby.

Prośba w tym, że chciałbym to w jednym pluginie, bo ten:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "c4 Power"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Masterknive"


public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public bomb_planted()
{
	client_cmd(0,"spk misc/c4power")
}
public bomb_defuse()
{
	client_cmd(0,"spk misc/huaha")
}
public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/c4power.wav")
	precache_sound("misc/huaha.wav")
}

nie zatrzymuję dźwięku "Bomba została podłożona" czy "The bomb has been planted" i nie odtwarza dźwięki po rozbrojeniu bomby.


  • +
  • -
  • 0

#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 17.10.2013 19:39

Wystarczy dodać

client_cmd(0, "stopsound")

Przed wyemitowaniem dźwięku, wtedy wszystkie, które są emitowane ucichną...


  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych