Witam. Mam plugin c4power.amxx, który odtwarza dźwięk po podłożeniu bomby
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "The bomb has been planted" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "Inferno" new const sound[]="misc/ut_pl/c4power.wav" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public bomb_planted(id) { client_cmd(0, "stopsound") client_cmd(0,"spk %s",sound) new nazwagracza[31] get_user_name(id, nazwagracza, 32) set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2) show_hudmessage(0, "%s: Bomba zostala podlozona, chu**!", nazwagracza) } public plugin_precache() { precache_sound(sound) }
Mam jeszcze podobny, który odtwarza dźwięk po rozbrojeniu bomby.
Prośba w tym, że chciałbym to w jednym pluginie, bo ten:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "c4 Power" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Masterknive" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public bomb_planted() { client_cmd(0,"spk misc/c4power") } public bomb_defuse() { client_cmd(0,"spk misc/huaha") } public plugin_precache() { precache_sound("misc/c4power.wav") precache_sound("misc/huaha.wav") }
nie zatrzymuję dźwięku "Bomba została podłożona" czy "The bomb has been planted" i nie odtwarza dźwięki po rozbrojeniu bomby.