Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o Ninje

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 IsRiN

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Polska(Radomsko)
Offline

Napisano 14.10.2013 16:36

Siema mam taki problem , nie mogę dodać do klasy 1/1 z kosy , dodał bym go przez generator klas ale wiem  że nie działa :) może ktoś mi to zrobić 

 

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#2 BizoN_

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:97
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.10.2013 16:41

Spoiler
 

Zobacz czy działa (Nie jestem pewien, nowy jestem ^^)

 


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_1B1413_000000_000000.png


#3 IsRiN

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Polska(Radomsko)
Offline

Napisano 14.10.2013 17:00

Nie działa :(


  • +
  • -
  • 0

#4 IsRiN

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Polska(Radomsko)
Offline

Napisano 16.10.2013 13:06

reff


  • +
  • -
  • 0

#5 M4RV1N

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:344
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.10.2013 13:33

Proszę:

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Ninja(Mega Premium)";
new const opis[]    = "1/1 z kosy , mniejsza widoczność i grawitacja 3x skok";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;
    
new skoki[33];


new ma_klase[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");


}


public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja(Mega Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}


set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);


  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 150.0/800.0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;


}


public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}


public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 150.0/800.0);
}




public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;


new flags = pev(id, pev_flags);


if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;


return FMRES_IGNORED;
}

 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych