←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Prośba o Ninje

  • +
  • -
IsRiN - zdjęcie IsRiN 14.10.2013

Siema mam taki problem , nie mogę dodać do klasy 1/1 z kosy , dodał bym go przez generator klas ale wiem  że nie działa :) może ktoś mi to zrobić 

 

Spoiler
Odpowiedz

  • +
  • -
BizoN_ - zdjęcie BizoN_ 14.10.2013

Spoiler
 

Zobacz czy działa (Nie jestem pewien, nowy jestem ^^)

 

Odpowiedz

  • +
  • -
IsRiN - zdjęcie IsRiN 14.10.2013

Nie działa :(

Odpowiedz

  • +
  • -
IsRiN - zdjęcie IsRiN 16.10.2013

reff

Odpowiedz

  • +
  • -
M4RV1N - zdjęcie M4RV1N 16.10.2013

Proszę:

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Ninja(Mega Premium)";
new const opis[]    = "1/1 z kosy , mniejsza widoczność i grawitacja 3x skok";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;
    
new skoki[33];


new ma_klase[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");


}


public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja(Mega Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}


set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);


  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 150.0/800.0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;


}


public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}


public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 150.0/800.0);
}




public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;


new flags = pev(id, pev_flags);


if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;


return FMRES_IGNORED;
}

 

Odpowiedz