Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Tworzenie menu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
50 odpowiedzi w tym temacie

#41 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.02.2012 10:47

Brakuje dokładnego rozdzielenia pomiędzy opisywaniem starego a nowego menu

ale ogólnie świetne robota. ;)
  • +
  • -
  • 0

#42 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 28.02.2012 11:53

Brakuje dokładnego rozdzielenia pomiędzy opisywaniem starego a nowego menu

ale ogólnie świetne robota. ;)

Kiedyś było i stare menu opisane, ale nie wiem co z tym się stało.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#43 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.02.2012 13:03

Przykładowe (stare) menu
Cytat
\yWidzisz to menu?^n^n\w1. Tak^t2. Nie
na początku y, więc tekst do następnego znaku zmiany koloru będzie żółty
jako kolejne rozpoznajemy ^n, czyli po nagłówku "Widzisz to menu?" przechodzimy do nowej linii
następny ^n tworzy linijkę odstępu
teraz mamy w, czyli dalszy tekst będzie biały
ostatni jest ^t, który oddzieli opcję 'tak' od 'nie'


zostało tyle z niego
R3X ?
  • +
  • -
  • 0

#44 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 07.03.2012 16:22

menu_setprop(MyMenu,MPROP_NUMBER_COLOR,"y");

na:
menu_setprop(MyMenu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\y");


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#45 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 08.03.2012 18:18

Właśnie mnie też to zastanawia, temat był dużo bardziej opisany, spis treści na stare i nowe menu, odnośniki w tym temacie były do tych wersji menu, opisane wszystko i w ogóle.. elegancko, ale ostatnio ktoś mnie pytał o menu to go tu przekierowałem, ale oznajmił, że albo jest tępy, albo ślepy, albo tu czegoś nie ma, no to wbiłem i zauważyłem duże braki w tym temacie, tak jakby autor przez przypadek znaczną część tutoriala usunął ; x
  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#46 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 09.03.2012 07:31

moim zdaniem jest to nie potrzebny poradnik ..
.. w AMXX-Studio jest mozliwosc tworzenia generatorow, a nastepnie wystarczy im dopisac dana funkcje ... ;]

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#47 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.03.2012 08:18

Moim zdaniem niektórzy potrzebują czegoś więcej niż statyczne menu wygenerowane w IDE.

Ja tematu nie ruszałem, ale potwierdzam, że część treści zniknęła. Podobne cuda miałem z tym nowym edytorem w IPB, zamykał mi tagi z nazwami bibiotek #include, bo myślał że to html. Trzeba podpytać Hiroshimę o jakiś backup :)
  • +
  • -
  • 0

#48 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 328
Wszechpomocny

  • Postów:1283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.03.2012 08:18

Napisz poradnik jak zrobić taki generator.
Każdy poradnik się przydaje, sam z tego korzystałem kilka razy.
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#49 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.03.2012 13:59

moim zdaniem jest to nie potrzebny poradnik ..

ty też jesteś niepotrzebny
  • +
  • -
  • 0

#50 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 09.03.2012 14:09

Trzeba podpytać Hiroshimę o jakiś backup


backupu mysql niestety z tego okresu już nie ma... A dziwne jest to trochę, ponieważ nie widzę w historii edycji tego tematu nic szczególnego co sugerowałoby, że którykolwiek moderator edytował pierwszego posta...
  • +
  • -
  • 0

#51 siem

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:127
  • Imię:lol ;)
  • Lokalizacja:gdzieś
Offline

Napisano 07.06.2013 21:38

new gMyMenu;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN
, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("mymenu
","mymenu");
gMyMenu=menu_create("
Ktory Perk chcesz dac ?","cbMyMenu
");
menu_additem(gMyMenu,
"Daj Perk 1");//item=0
menu_additem(gMyMenu,
"Daj Perk 2");//item=1
}
public mymenu(id){
menu_display(id,
gMyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbMyMenu(id, menu, item
){
switch(item){
case 0:{
client_cmd(id, "say /daj");
}
case 1:{
client_cmd(id, "say /daj2");
}
}
}
Dobrze ?
Gdzie mam błąd ?
sebul (07.06.2013 22:50):
Załóż oddzielny temat.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych