ale ogólnie świetne robota.

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 28.02.2012 10:47
Napisano 28.02.2012 11:53
Kiedyś było i stare menu opisane, ale nie wiem co z tym się stało.Brakuje dokładnego rozdzielenia pomiędzy opisywaniem starego a nowego menu
ale ogólnie świetne robota.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 28.02.2012 13:03
Przykładowe (stare) menu
Cytat
\yWidzisz to menu?^n^n\w1. Tak^t2. Nie
na początku y, więc tekst do następnego znaku zmiany koloru będzie żółty
jako kolejne rozpoznajemy ^n, czyli po nagłówku "Widzisz to menu?" przechodzimy do nowej linii
następny ^n tworzy linijkę odstępu
teraz mamy w, czyli dalszy tekst będzie biały
ostatni jest ^t, który oddzieli opcję 'tak' od 'nie'
Napisano 08.03.2012 18:18
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
Napisano 09.03.2012 07:31
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
Napisano 09.03.2012 08:18
Napisano 09.03.2012 13:59
ty też jesteś niepotrzebnymoim zdaniem jest to nie potrzebny poradnik ..
Napisano 09.03.2012 14:09
Trzeba podpytać Hiroshimę o jakiś backup
Napisano 07.06.2013 21:38
new gMyMenu; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN , VERSION, AUTHOR) register_clcmd("mymenu ","mymenu"); gMyMenu=menu_create(" Ktory Perk chcesz dac ?","cbMyMenu "); menu_additem(gMyMenu, "Daj Perk 1");//item=0 menu_additem(gMyMenu, "Daj Perk 2");//item=1 } public mymenu(id){ menu_display(id, gMyMenu,0); return PLUGIN_HANDLED; } public cbMyMenu(id, menu, item ){ switch(item){ case 0:{ client_cmd(id, "say /daj"); } case 1:{ client_cmd(id, "say /daj2"); } } }Dobrze ?
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych