Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jak wykryć dotknięcie bytu "info_target", który ma SOLID_NOT


Najlepsza odpowiedź donaciak, 13.10.2013 10:54

Na moje doświadczenie - nie.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 13.10.2013 10:45

Tak jak w temacie, mam na mapie (przy tworzeniu mapy) ustawiony punkt "info_target" o nazwie np. "punkt" i jak teraz wykryć dotknięcie tego punktu? Próbowałem używac Ham_Touch i register_touch - nic

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#2 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 13.10.2013 10:46

Tylko chyba w thinku sprawdzając, czy jest wystarczająca blisko.

 

P.S. Czemu ma SOLID_NOT? Z np. SOLID_BBOX znacznie ułatwisz sobie drogę.


  • +
  • -
  • 0

#3 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 13.10.2013 10:51

W mapie jest ustalone, pomyliłem się, byt "info_target" o nazwie celu ( targetname ) "punkt" | Nie da się inną drogą ?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#4 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 13.10.2013 10:54   Najlepsza odpowiedź

Na moje doświadczenie - nie.


  • +
  • -
  • 0

#5 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 13.10.2013 10:55

A jak najbardziej optymalnie zrobić tego thinka, nie co 0.1s bo to strasznie serwa muli.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#6 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 13.10.2013 10:57

Jak już tak chcesz, to ustaw to tak, żeby opóźnienie między dotknięciem nie było zbyt duże, gdyż może to dziwnie wyglądać. Na moje oko powinieneś wywoływać thinka co ... 0.25 s ?

 

@edit chba że zmienisz właściwości tego bytu w pluginie

new ent = find_ent_by_tname(-1, "punkt");
while(ent >0){ 
   set_pev(ent, pev_solid, SOLID_BBOX);
   ent = find_ent_by_tname(-1, "punkt") ;
}

P.S. Nie działałem nigdy na find_ent_by_tname, więc lepiej dokładnie to przetestuj.


Użytkownik d0naciak edytował ten post 13.10.2013 11:04

  • +
  • -
  • 0

#7 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 13.10.2013 11:00

Hmmm... wiesz czemu nie ? BO przez te 0.25 może ominąc "przemijającego" bytu i potem ten byt, który ma entity_set_aim i velocity_by aim na tego info_target, będzie krążyć w kółko, dopókli nie trafi "na otwartą linię"

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#8 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 13.10.2013 11:06

Czytaj post wcześniej, edytowałem go tera, tylko jeszcze trzeba podać jeden warunek do funkcji.


  • +
  • -
  • 0

#9 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 13.10.2013 11:19

zaproponował bym ci użycie pluginu r3x'a który tworzy box'y na mapie
  • +
  • -
  • 0

#10 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 13.10.2013 11:23

I ja z góry będę znał Wszystkie Origin ;> Naprawiłem crashe cypis ;d

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych