Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Jak wykryć dotknięcie bytu "info_target", który ma SOLID_NOT
#1
Napisano 13.10.2013 10:45
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#2
Napisano 13.10.2013 10:46
Tylko chyba w thinku sprawdzając, czy jest wystarczająca blisko.
P.S. Czemu ma SOLID_NOT? Z np. SOLID_BBOX znacznie ułatwisz sobie drogę.
#3
Napisano 13.10.2013 10:51
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#5
Napisano 13.10.2013 10:55
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#6
Napisano 13.10.2013 10:57
Jak już tak chcesz, to ustaw to tak, żeby opóźnienie między dotknięciem nie było zbyt duże, gdyż może to dziwnie wyglądać. Na moje oko powinieneś wywoływać thinka co ... 0.25 s ?
@edit chba że zmienisz właściwości tego bytu w pluginie
new ent = find_ent_by_tname(-1, "punkt"); while(ent >0){ set_pev(ent, pev_solid, SOLID_BBOX); ent = find_ent_by_tname(-1, "punkt") ; }
P.S. Nie działałem nigdy na find_ent_by_tname, więc lepiej dokładnie to przetestuj.
Użytkownik d0naciak edytował ten post 13.10.2013 11:04
#7
Napisano 13.10.2013 11:00
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#8
Napisano 13.10.2013 11:06
Czytaj post wcześniej, edytowałem go tera, tylko jeszcze trzeba podać jeden warunek do funkcji.
#9
Napisano 13.10.2013 11:19
#10
Napisano 13.10.2013 11:23
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych