Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o Klase M in. Sandmaing

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wyborowy

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Daleko ;d
Offline

Napisano 11.10.2013 18:34

Klasa:Mag
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 25
Kondycja: 45
Bronie: sg552, tmp, deagle
Dodatkowy opis: Posiada 2 apteczki, moze wskrzeszac za co ma sporo xp, wiekszy dmg z tmp

 

 

Klasa: Sandmaing
Inteligencja: 0
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 30
Bronie: m4a1, ak47
Dodatkowy opis: Posiada +15 dmg z m4a1 i ak47

 

 

Klasa: Volker

Inteligencja: 0
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 6
Kondycja: 60
Bronie: ak47, p228, fiveseven, usp, glock18, deagle, elite, 2xflashbank
Dodatkowy opis: Posiada teleport (Moza uzyć co 10sek)

 

 

Klasa: Ogranicznik

Inteligencja: 7
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 35
Bronie: hegreanade, ak47
Dodatkowy opis: Posiada ogranicznik rozrzutu oraz 80(+inta) dmg z he



#2 Play1284

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 11.10.2013 20:01

Proszę klase Sandmaing:

 

Załączony plik  codclass_Sandmaing.sma   1,6 KB  12 Ilość pobrań
  codclass_Sandmaing.amxx



#3 Play1284

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 11.10.2013 20:25

Proszę klase Volker:

 

Załączony plik  codclass_Volker.sma   1,97 KB  9 Ilość pobrań
  codclass_Volker.amxx



#4 SebastianeKKK

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:Sebek
  • Lokalizacja:xXx
Offline

Napisano 12.10.2013 10:03

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Ogranicznik";
new const opis[] = "Posiada ogranicznik rozrzutu oraz 80(+inta) dmg z he )";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_ELITE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
    register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;

public PreThink(id)
{
    if(ma_klase[id] && get_user_weapon(id) == CSW_AK47)
        set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
        
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
    if(ma_klase[id] && get_user_weapon(id) == CSW_AK47)
        set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})   
}

 

Powino dzialac







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych