Klasa:Mag
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 25
Kondycja: 45
Bronie: sg552, tmp, deagle
Dodatkowy opis: Posiada 2 apteczki, moze wskrzeszac za co ma sporo xp, wiekszy dmg z tmp
Klasa: Sandmaing
Inteligencja: 0
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 30
Bronie: m4a1, ak47
Dodatkowy opis: Posiada +15 dmg z m4a1 i ak47
Klasa: Volker
Inteligencja: 0
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 6
Kondycja: 60
Bronie: ak47, p228, fiveseven, usp, glock18, deagle, elite, 2xflashbank
Dodatkowy opis: Posiada teleport (Moza uzyć co 10sek)
Klasa: Ogranicznik
Inteligencja: 7
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 35
Bronie: hegreanade, ak47
Dodatkowy opis: Posiada ogranicznik rozrzutu oraz 80(+inta) dmg z he