Prośba o modyfikację klas (kangurek,rusher...
ShermaN
09.10.2013
Witam, potrzebuję pomocy w utworzeniu klas do CODa.
To co mogłem, umiałem to zrobiłem w generatorze klas, ale z niektórymi dodatkami mam problem, otóż:
klasa kangurek - chciałbym do niej 1/3 szans na natychmiastowe zabicie ze scouta
klasa rusher - dodać cichy bieg
klasa doktor - aby mógł uleczać i dostawał expa za uleczenie oraz zbeszczeszczenie ciał
klasa Defensor - aby widział miny i nie działała na niego szansa natychamistowego zabicia (1/x bron-noz)
klasa kenko - dodać 1/7 szans na odbicie pocisku
klasa plutonowy - 1/2 szans na natychmiastowe zabicie z noża (LPM i PPM)
klasa eliteman - dodatkowe 30 +inta dmg z elites
klasa grabiezca - mozliwosc posiadania dwoch perkow oraz 1/5 na kradzien perka swojej ofierze
klasa snajper - 150 % + int dmg z awp oraz 1/3 szans na natychmiastowe zabicie z noza (PPM)
Jeśli jeszcze by można było wytłumaczyć "dlaczego to i dlaczego tu" trzeba wpisać itd.itp. ...
Będę wdzięczny za pomoc, na razie chyba tyle klas, jak dobrze pójdzie może mnie czegoś nauczycie i później sam będę umiał robić coś takiego
Pozdrawiam.
Play1284
12.10.2013
Co do kangurka to zobacz ten poradnik
http://amxx.pl/topic...ie-1x-dla-klas/
W tym poradniku masz takie coś :
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Tu:
CSW_BRON
Ustawiasz broń czyli:
CSW_SCOUT
Dalej, masz
&& damage > 20.0 &&
To oznacza to że jak walniemy powyżej 20dmg ze scouta to jest szansa 1/x natychmiastowe zabicie, ja ci to usunołe, zobaczysz z resztą kod.
Proszę.
codclass_Kangurek.sma 2.31KB
11 downloads
Play1284
12.10.2013
Proszę Rushera:
codclass_Rusher.sma 829bytes
9 downloads
Do tej klasy dodałem tylko :
public cod_class_enabled(id) { set_user_footsteps(id, 1); } public cod_class_disabled(id) set_user_footsteps(id, 0);
i biblioteke czyli :
#include <fun>
Play1284
12.10.2013
Proszę klase Kenko:
codclass_kenko.sma 2.2KB
14 downloads
Tej klasy ci nie wytłumaczę
Ale polece ci poczytać poradniki jak co dodać.
Łap poradnik jak dodać skoki:
Play1284
12.10.2013
Proszę klase EliteMan:
codclass_EliteMan.sma 1.2KB
9 downloads
Do tej klasy wystarczło dodać :
Biblioteke :
#include <hamsandwich>
Pod tym dodajemy :
#define DMG_BULLET (1<<1)
Pod new cost wytrzymałość, dodajemy :
new bool: ma_klase[33];
Do plugin_int dodajemy:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
I na samym końcu dodajemy :
30.0, 0.00, idinflictor, damagebits);
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_ELITE && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.00, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Tu ustawiamy ilość obrażeń zadawanych :
30.0, 0.00,
Jeżeli chciałbyś ustawić więcej niż jedną broń to dodajesz tylko :
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_ELITE && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.00, idinflictor, damagebits);
Ten kod pod tym co masz teraz i ustawiasz sobie. czyli np:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_ELITE && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.00, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.00, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Taki przykład podałem ;-)
Ps. przy klasie grabiezca nie wiem czy da się dodać dwa perki żeby miała tylko jedna klasa takie coś.
Edited by Play1284, 12.10.2013 09:31.
Play1284
12.10.2013
Proszę klase snajper:
codclass_snajper.sma 1.55KB
10 downloads
ps. przy tej klasie nie jestem pewny czy zadziała 1/3 z noża.
Ale to tak jak dodawałem w innych klasa, zerkniesz do sma to się dowiesz