←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Prośba o modyfikację klas (kangurek,rusher...

  • +
  • -
ShermaN's Photo ShermaN 09.10.2013

Witam, potrzebuję pomocy w utworzeniu klas do CODa.

To co mogłem, umiałem to zrobiłem w generatorze klas, ale z niektórymi dodatkami mam problem, otóż:

 

klasa kangurek - chciałbym do niej 1/3 szans na natychmiastowe zabicie ze scouta

 

Spoiler

 

klasa rusher - dodać cichy bieg

 

Spoiler

 

klasa doktor - aby mógł uleczać i dostawał expa za uleczenie oraz zbeszczeszczenie ciał

 

Spoiler

 

klasa Defensor - aby widział miny i nie działała na niego szansa natychamistowego zabicia (1/x bron-noz)

 

Spoiler

klasa kenko - dodać 1/7 szans na odbicie pocisku

 

Spoiler

 

klasa plutonowy - 1/2 szans na natychmiastowe zabicie z noża (LPM i PPM)

 

Spoiler

 

klasa eliteman - dodatkowe 30 +inta dmg z elites

 

Spoiler

 

klasa grabiezca - mozliwosc posiadania dwoch perkow oraz 1/5 na kradzien perka swojej ofierze

 

Spoiler

 

klasa snajper - 150 % + int dmg z awp oraz 1/3 szans na natychmiastowe zabicie z noza (PPM)

 

Spoiler

 

 

Jeśli jeszcze by można było wytłumaczyć "dlaczego to i dlaczego tu" trzeba wpisać itd.itp. ... :)

Będę wdzięczny za pomoc, na razie chyba tyle klas, jak dobrze pójdzie może mnie czegoś nauczycie i później sam będę umiał robić coś takiego :)

Pozdrawiam.

Quote

Play1284's Photo Play1284 12.10.2013

Co do kangurka to zobacz ten poradnik :D

 

http://amxx.pl/topic...ie-1x-dla-klas/

 

W tym poradniku masz takie coś :

if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

Tu:

CSW_BRON

Ustawiasz broń czyli:

CSW_SCOUT

Dalej, masz

&& damage > 20.0 &&

To oznacza to że jak walniemy powyżej 20dmg ze scouta to jest szansa 1/x natychmiastowe zabicie, ja ci to usunołe, zobaczysz z resztą kod.

 

 

Proszę.

 

Attached File  codclass_Kangurek.sma   2.31KB   11 downloads

Quote

Play1284's Photo Play1284 12.10.2013

Proszę Rushera:

 

Attached File  codclass_Rusher.sma   829bytes   9 downloads

 

Do tej klasy dodałem tylko :

public cod_class_enabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 1);
}
public cod_class_disabled(id)
    set_user_footsteps(id, 0);

i biblioteke czyli :

#include <fun>
Quote

Play1284's Photo Play1284 12.10.2013

Proszę klase Kenko:

 

Attached File  codclass_kenko.sma   2.2KB   14 downloads

 

Tej klasy ci nie wytłumaczę ;P

 

Ale polece ci poczytać poradniki jak co dodać.

 

Łap poradnik jak dodać skoki:

http://amxx.pl/topic...dla-klasyperku/

Quote

Play1284's Photo Play1284 12.10.2013

Proszę klase EliteMan:

 

Attached File  codclass_EliteMan.sma   1.2KB   9 downloads

 

Do tej klasy wystarczło dodać :

 

Biblioteke :

#include <hamsandwich>

Pod tym dodajemy :

#define DMG_BULLET (1<<1)

Pod new cost wytrzymałość, dodajemy :

new bool: ma_klase[33];

Do plugin_int dodajemy:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

I na samym końcu dodajemy :

30.0, 0.00, idinflictor, damagebits);
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_ELITE && damagebits & DMG_BULLET)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.00, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}

Tu ustawiamy ilość obrażeń zadawanych :

30.0, 0.00,

Jeżeli chciałbyś ustawić więcej niż jedną broń to dodajesz tylko :

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_ELITE && damagebits & DMG_BULLET)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.00, idinflictor, damagebits);

Ten kod pod tym co masz teraz i ustawiasz sobie. czyli np:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_ELITE && damagebits & DMG_BULLET)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.00, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.00, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}

Taki przykład podałem ;-)

 

Ps. przy klasie grabiezca nie wiem czy da się dodać dwa perki żeby miała tylko jedna klasa takie coś.

 

 


Edited by Play1284, 12.10.2013 09:31.
Quote

Play1284's Photo Play1284 12.10.2013

Proszę klase snajper:

 

Attached File  codclass_snajper.sma   1.55KB   10 downloads

 

ps. przy tej klasie nie jestem pewny czy zadziała 1/3 z noża.

 

Ale to tak jak dodawałem w innych klasa, zerkniesz do sma to się dowiesz ;P

Quote