Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o modyfikację klas (kangurek,rusher...)

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 ShermaN

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Police
Offline

Napisano 09.10.2013 14:55

Witam, potrzebuję pomocy w utworzeniu klas do CODa.

To co mogłem, umiałem to zrobiłem w generatorze klas, ale z niektórymi dodatkami mam problem, otóż:

 

klasa kangurek - chciałbym do niej 1/3 szans na natychmiastowe zabicie ze scouta

 

Spoiler

 

klasa rusher - dodać cichy bieg

 

Spoiler

 

klasa doktor - aby mógł uleczać i dostawał expa za uleczenie oraz zbeszczeszczenie ciał

 

Spoiler

 

klasa Defensor - aby widział miny i nie działała na niego szansa natychamistowego zabicia (1/x bron-noz)

 

Spoiler

klasa kenko - dodać 1/7 szans na odbicie pocisku

 

Spoiler

 

klasa plutonowy - 1/2 szans na natychmiastowe zabicie z noża (LPM i PPM)

 

Spoiler

 

klasa eliteman - dodatkowe 30 +inta dmg z elites

 

Spoiler

 

klasa grabiezca - mozliwosc posiadania dwoch perkow oraz 1/5 na kradzien perka swojej ofierze

 

Spoiler

 

klasa snajper - 150 % + int dmg z awp oraz 1/3 szans na natychmiastowe zabicie z noza (PPM)

 

Spoiler

 

 

Jeśli jeszcze by można było wytłumaczyć "dlaczego to i dlaczego tu" trzeba wpisać itd.itp. ... :)

Będę wdzięczny za pomoc, na razie chyba tyle klas, jak dobrze pójdzie może mnie czegoś nauczycie i później sam będę umiał robić coś takiego :)

Pozdrawiam.


  • +
  • -
  • 0

#2 Play1284

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 12.10.2013 08:47

Co do kangurka to zobacz ten poradnik :D

 

http://amxx.pl/topic...ie-1x-dla-klas/

 

W tym poradniku masz takie coś :

if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

Tu:

CSW_BRON

Ustawiasz broń czyli:

CSW_SCOUT

Dalej, masz

&& damage > 20.0 &&

To oznacza to że jak walniemy powyżej 20dmg ze scouta to jest szansa 1/x natychmiastowe zabicie, ja ci to usunołe, zobaczysz z resztą kod.

 

 

Proszę.

 

Załączony plik  codclass_Kangurek.sma   2,31 KB  1 Ilość pobrań
  codclass_Kangurek.amxx



#3 Play1284

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 12.10.2013 08:51

Proszę Rushera:

 

Załączony plik  codclass_Rusher.sma   829 bajtów  0 Ilość pobrań
  codclass_Rusher.amxx

 

Do tej klasy dodałem tylko :

public cod_class_enabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 1);
}
public cod_class_disabled(id)
    set_user_footsteps(id, 0);

i biblioteke czyli :

#include <fun>


#4 Play1284

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 12.10.2013 09:09

Proszę klase Kenko:

 

Załączony plik  codclass_kenko.sma   2,2 KB  4 Ilość pobrań
  codclass_kenko.amxx

 

Tej klasy ci nie wytłumaczę ;P

 

Ale polece ci poczytać poradniki jak co dodać.

 

Łap poradnik jak dodać skoki:

http://amxx.pl/topic...dla-klasyperku/



#5 Play1284

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 12.10.2013 09:30

Proszę klase EliteMan:

 

Załączony plik  codclass_EliteMan.sma   1,2 KB  2 Ilość pobrań
  codclass_EliteMan.amxx

 

Do tej klasy wystarczło dodać :

 

Biblioteke :

#include <hamsandwich>

Pod tym dodajemy :

#define DMG_BULLET (1<<1)

Pod new cost wytrzymałość, dodajemy :

new bool: ma_klase[33];

Do plugin_int dodajemy:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

I na samym końcu dodajemy :

30.0, 0.00, idinflictor, damagebits);
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_ELITE && damagebits & DMG_BULLET)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.00, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}

Tu ustawiamy ilość obrażeń zadawanych :

30.0, 0.00,

Jeżeli chciałbyś ustawić więcej niż jedną broń to dodajesz tylko :

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_ELITE && damagebits & DMG_BULLET)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.00, idinflictor, damagebits);

Ten kod pod tym co masz teraz i ustawiasz sobie. czyli np:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_ELITE && damagebits & DMG_BULLET)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.00, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.00, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}

Taki przykład podałem ;-)

 

Ps. przy klasie grabiezca nie wiem czy da się dodać dwa perki żeby miała tylko jedna klasa takie coś.

 

 


Użytkownik Play1284 edytował ten post 12.10.2013 09:31


#6 Play1284

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 12.10.2013 09:37

Proszę klase snajper:

 

Załączony plik  codclass_snajper.sma   1,55 KB  2 Ilość pobrań
  codclass_snajper.amxx

 

ps. przy tej klasie nie jestem pewny czy zadziała 1/3 z noża.

 

Ale to tak jak dodawałem w innych klasa, zerkniesz do sma to się dowiesz ;P







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych