Witam czy mógłbym prosić o przerobienie klasy elektryk (plik niżej )
Chodzi o dodanie 15 skoków hm grawitacja na 700 i żeby posiadała 4 pioruny a i żeby była klasą premium level H
Resztę już sobie sam zmienię
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 05.10.2013 15:26
Witam czy mógłbym prosić o przerobienie klasy elektryk (plik niżej )
Chodzi o dodanie 15 skoków hm grawitacja na 700 i żeby posiadała 4 pioruny a i żeby była klasą premium level H
Resztę już sobie sam zmienię
Napisano 06.10.2013 13:06
Moja wiedza na ten temat jest dosyć mała ale zrobiłem coś takiego tylko to nawet skomplikować się nie chce mógłby ktoś wskazać błąd lub go najlepiej poprawić
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <fun> new sprite; new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33]; new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav"; new const nazwa[] = "bla"; new const opis[] = "bla bla"; new const bronie = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FAMAS); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enabled(id) { ilosc_blyskawic[id] = 3; if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[bla] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0); give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0); } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 15; return FMRES_IGNORED; } public plugin_precache() { sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr"); precache_sound(gszSound); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = 0; ilosc_blyskawic[id] = 0; } public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED; if(!ilosc_blyskawic[id]) { return PLUGIN_HANDLED; } new ofiara, body; get_user_aiming(id, ofiara, body); if(is_user_alive(ofiara)){ if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) { return PLUGIN_HANDLED; } if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) { client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek."); return PLUGIN_HANDLED; } poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_blyskawic[id]--; puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5); } return PLUGIN_HANDLED; } stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) { message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY ) write_byte( TE_BEAMENTS ) write_short( startEntity ) // start entity write_short( endEntity ) // end entity write_short( iSprite ) // model write_byte( startFrame ) // starting frame write_byte( frameRate ) // frame rate write_byte( life ) // life write_byte( width ) // line width write_byte( noise ) // noise amplitude write_byte( red ) // red write_byte( green ) // green write_byte( blue ) // blue write_byte( alpha ) // brightness write_byte( speed ) // scroll speed message_end() } puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){ //Obrazenia new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica"); cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK); remove_entity(ent); //Piorun Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10); //Dzwiek emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id] == 1) { ilosc_blyskawic[id] = 3; } }
Użytkownik Majcon edytował ten post 06.10.2013 13:11
Napisano 08.10.2013 08:09
Proszę bardzo
Użytkownik Ejdrien_xD edytował ten post 08.10.2013 08:10
PoGrywamy.pl - Pograj Razem Z Nami
Tatusiek serwerów:
Przyjmuje płatne zlecenia!
Napisano 12.10.2013 12:46
Proszę bardzo
Ta klasa jest źle zrobiona, brakuje jej skoków.
Masz tu poprawnie wykonaną:
codclass_elektryk.sma 4,42 KB 32 Ilość pobrań
codclass_elektryk.amxx
Napisano 12.10.2013 22:26
Aj + leci tylko ja już sam to zrobiłem i jako że zaczynam dopiero z tym więc mam pytanie czy dobrze to zrobiłem bo plugin działa ale czy ogólnie czy to jest dobrze
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> new sprite; new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33]; new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav"; new const nazwa[] = "Jakaś nazwa"; new const opis[] = "Posiada 3 blyskawice!" new const bronie = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new ma_klase[33]; new chop[33]; new grawa[33]; new skoki[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Majcon"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public plugin_precache() { sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr"); precache_sound(gszSound); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Sasuke Shippuuden] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0); grawa[id] = true; chop[id] = true; ilosc_blyskawic[id] = 3; ma_klase[id] = 1; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); grawa[id] = false; ma_klase[id] = 0; chop[id] = false; ilosc_blyskawic[id] = 0; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !chop[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 15; return FMRES_IGNORED; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(grawa[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0); } public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED; if(!ilosc_blyskawic[id]) { return PLUGIN_HANDLED; } new ofiara, body; get_user_aiming(id, ofiara, body); if(is_user_alive(ofiara)){ if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) { return PLUGIN_HANDLED; } if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) { client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek."); return PLUGIN_HANDLED; } poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_blyskawic[id]--; puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5); } return PLUGIN_HANDLED; } stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) { message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY ) write_byte( TE_BEAMENTS ) write_short( startEntity ) // start entity write_short( endEntity ) // end entity write_short( iSprite ) // model write_byte( startFrame ) // starting frame write_byte( frameRate ) // frame rate write_byte( life ) // life write_byte( width ) // line width write_byte( noise ) // noise amplitude write_byte( red ) // red write_byte( green ) // green write_byte( blue ) // blue write_byte( alpha ) // brightness write_byte( speed ) // scroll speed message_end() } puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){ //Obrazenia new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica"); cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK); remove_entity(ent); //Piorun Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10); //Dzwiek emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id] == 1) { ilosc_blyskawic[id] = 3; } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Napisano 13.10.2013 09:01
Tak, jest dobra
Napisano 13.10.2013 15:06
Ok dziękuje najgorsze są początki ale już coraz bardziej rozkminiam
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
||||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 klasa |
|
|||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 klasa |
|
||||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych